همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت ارسال ایمیل Acelle Email

اسکریپت Acelle Mail یک ابزار وب ایمیل مارکتینگ با قابلیت میزبانی روی فضای شخصی، اپن سورس، با امکانات کامل و با کاربری آسان است که بر پایه PHP / Laravel نوشته شده است و به شما امکان می دهد ایمیل های بازاریابی با حجم بالا را از طریق سرور خود یا از طریق سایر ارائه دهندگان خدمات SMTP ارسال کنید.

اکسل میل / اسل میل به عنوان یک محصول کاملاً منبع باز عرضه می شود. این محصول را میتوانید روی وب سرور خود نصب کنید و بدون هیچ محدودیتی ایمیل های بازاریابی ارسال کنید. شما می توانید از شر سرویس های ایمیل گران قیمت مانند Mailchimp و ActiveCampaign خلاص شوید، زیرا اکنون می توانید کنترل کاملی بر کل سیستم خود داشته باشید. این اسکریپت را می توان برای ارسال ایمیل از طریق سرورهای SMTP مانند Postfix، Exim، Sendmail یا Qmail پیکربندی کرد. همچنین می تواند با سایر ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند Mailgun، SendGrid، SparkPost، ElasticEmail یا Amazon SES و … ادغام شود.

دانلود اسکریپت ارسال ایمیل Acelle Email
اسکریپت ارسال ایمیل انبوه و بازاریابی ایمیلی Email Marketing Web Application

محصول مرتبط : دانلود افزونه Acelle Connect برای وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!