همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود سورس اپلیکیشن آمادگی آزمون آیلتس IELTS Preparation

برای کاربرانی که میخواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند یا در آزمون آیلتس نمره بالایی کسب نمایند، استفاده از این برنامه ضروری است. موضوعات انگلیسی متعددی در این اپلیکیشن وجود دارد که به آنها پرداخته می شود … * گرامر * مکالمه * توانایی گوش دادن * توانایی خواندن * توانایی صحبت کردن

در آیلتس با تعداد زیادی از واژگان مواجه خواهید شد. این اپلیکیشن میتواند به کاربران شما کمک کنند که به خوبی واژگان مورد نیاز را به خاطر سپرده و دایره لغوی خود را گسترش دهند.

آثار خواندنی رایج با حدود 4000 کلمه جمع آوری شده از منابع مختلف مانند کتاب، مقاله و تست در برنامه گنجانده شده است. خواندنی های دانشگاهی با چندین کلمه نیز ارائه و توضیح داده شده است. این اپلیکیشن با رابط کاربری بسیار جذاب برای آمادگی در آزمون آیلتس بسیار مناسب میباشد.

شما میتوانید این اپلیکیشن را به دلخواه خود آماده سازی کرده و همچنین در آن از تبلیغات AdMob بهره گرفته و آن را جهت یادگیری سرفصل های آزمون آیلتس و تمرینات موثر در اختیار مخاطبین دلخواه خود قرار دهید.

دانلود سورس اپلیکیشن آمادگی آزمون آیلتس IELTS Preparation
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی جهت آمادگی برای آزمون آیلتس برای اندروید با پشتیبانی از تبلیغات IELTS Preparation Full Guide App with AdMob Ads

امتیاز: 4.4/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!