همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Robin Image Optimizer Pro افزونه بهینه سازی تصاویر وردپرس

افزونه بهینه ساز تصویر Robin Image Optimizer Pro یک بهینه ساز تصویر هوشمند و پیشرفته است که واقعاً در بین سایر افزونه های وردپرس متمایز است. این افزونه محدودیتی از نظر تعداد تصاویر و کیفیت بهینه سازی ندارد. تنها چیزی که ممکن است با آن برخورد کنید حجم تصویر است که نباید از 5 مگابایت تجاوز کند.

هرچه حجم تصویر سایت شما کمتر باشد صفحه شما سریعتر بارگذاری می شود. با رشد مداوم کاربران موبایل، ضرورت بهینه سازی وب سایت های موبایلی افزایش می یابد. اگر نمی خواهید به دلیل عملکرد ضعیف تبلیغات، بازدید کنندگان خود را از دست بدهید و ضرر کنید، به شما توصیه می کنیم با بهینه سازی تصویر شروع کنید.

از طریق افزونه Robin Image Optimizer Pro میتوانید با کاهش حجم تصاویر، وب سایت خود را سریعتر کنید. افزونه بهینه‌ساز تصویر وردپرس رابین می‌تواند اندازه تصویر را تا 80% بدون افت کیفیت کاهش دهد.

دانلود افزونه Robin Image Optimizer Pro برای وردپرس
رابین ایمیج اپتیمایزر پرو افزونه بهینه سازی و کاهش اندازه تصاویر وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!