همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت PHP سایت ساز MultiSaas

اسکریپت سایت ساز چند منظوره MultiSaas پی اچ پی از یک پایگاه داده جداگانه برای هر سرویس گیرنده استفاده می کند، به این صورت وب سایت شما سریع بارگذاری می شود و گزینه ای برای اضافه کردن دامنه های سفارشی نیز در اختیار شما قرار میگیرد. ایجاد خودکار ساب دامنه یکی از امکانات این محصول است. این اسکریپت سایت ساز با تم های مختلف و صفحات داخلی ضروری عرضه میشود و به سرویس گیرندگان شما کمک می کند تا انواع مختلف وب سایت ها را به راحتی بدون هیچ زحمتی یا حتی بدون فکر کردن در مورد طراحی، به راحتی طراحی کنند.

این اسکریپت همچنین دارای درگاه های پرداخت، پشتیبانی از بیش از 150 ارز متنوع میباشد. این اسکریپت بسیار قابل تنظیم است و دارای بسیاری از ویژگی های عالی، مانند امکان طراحی و جایگذاری عناصر از طریق کشیدن و رها کردن در منو سازنده، فرم ساز درگ اند دراپ، ابزارک ساز درگ اند دراپ و بسیاری از موارد دیگر است. این اسکریپت با دسکتاپها، لپ تاپ ها و موبایل و همچنین با مرورگرهای اصلی مرسوم روز سازگار است. ارائه خدمات SaaS پولی به کاربر نهایی در این اسکریپت ممکن است نیازمند لایسنس اکستندد باشد که در حیطه خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت PHP سایت ساز MultiSaas
مولتیسس / مالتی سس اسکریپت پی اچ پی سایت ساز Multi-Tenancy Multipurpose Website Builder (Saas)

امتیاز: 4.6/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!