همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Limitless کیت رابط کاربری اچ تی ام ال

قالب Limitless را در نگاه اول میتوان در دسته قالب های HTML مدیریتی قرار داد. اما واقعیت این است که این قالب یک کیت کامل برای ایجاد وب اپلیکیشن های شماست و تمامی عناصری که برای ایجاد رابط کاربری یک وب اپلیکیشن قدرتمند به آن نیاز دارید، در این قالب اچ تی ام ال گنجانده شده است. قالب HTML لیمیت لس که دقیقا مانند نامش، امکانات آن نیز بدون مرز و نامحدود است، تا امروز حدودا 4000 بار در سایت تم فارست توسط کاربران خریداری شده و با کسب 5 ستاره کامل از کاربرانش، به خوبی امکانات و قدرت خود را به رخ دیگران کشیده است.

قالب Limitless که بر مبنای Bootstrap طراحی شده، یک کیت وب اپلیکیشن و قالبی کاملا واکنش گرا است. بنابراین در صورتی که این قالب را برای راه اندازی وب اپلیکیشن جدید خود انتخاب میکنید، میتوانید انتظار داشته باشید که کاربران شما با استفاده از دیوایس های مختلف، بتوانند تجربه ی کاربری دلنشینی از کار کردن در محیط این قالب داشته باشند. همچنین طراحی این قالب به شکلی صورت گرفته که آن را با اکثر مرورگرهای مدرن و استاندارد، به طور کامل سازگار میکند.

نکته ی بسیار حائز اهمیت در مورد قالب HTML لیمیت لس مجهز بودن به استایل های راست به چپ یا همان rtl است. کلیه ی Layout های این قالب در دو حالت RTL و LTR ارائه شده اند. بنابراین این قالب برای استفاده در زبان های راست به چپ، من جمله فارسی، کاملا آماده است.

rtl badge

قالب اچ تی ام ال Limitless شامل Layout های متعددی است که به گفته ی طراح آن در ورژن های بعدی، قالب بندی های جدید دیگری نیز به آن افزوده میشود. هر یک از Layout های این قالب بالغ بر 250 صفحه ی معتبر از پیش ساخته شده دارد. بنابراین در مجموع بیش از 1000 صفحه ی از پیش آماده شده ی HTML توسط قالب در اختیار شما قرار میگیرد. برای توسعه دهندگان نیز در این مجموعه کیت استارتر در نظر گرفته شده است که کار آنها را با این قالب بسیار آسان تر کند. در میان صفحات از پیش آماده ی این قالب به صفحات سفارشی خاصی همچون صفحات جستجو، گالری ها، صفحات ثبت نام، ورود، صفحات کاربران، صفحات خطا، صفحه گفتگو و … نیز برخورد میکنید که صفحاتی بسیار کاربردی هستند.

نمایش بخش هایی از قالب مدیریت limitless

طبعا یکی از امکانات مهمی که به آن برای ساخت یک اپلیکیشن نیاز دارید، ابزارهایی است که بتوانید با استفاده از آنها، اطلاعات را به صورت بصری به نمایش در بیاورید. به همین منظور در قالب Limitless امکات استفاده از Echarts, Dimple, C3.js, D3.js و کتابخانه نمودارهای گوگل نیز فراهم شده است. همچنین طراحی لیمیت لس به طور کامل بر مبنای LESS صورت گرفته و این قالب شامل بالغ بر 100 فایل .less دارای کامنت های توضیحی کامل است. علاوه بر این موارد، در این قالب شاهد به کار گیری 100 ها پلاگین، اکستشن و تنظیمات قالب بندی هستید که استفاده و سفارشی سازی آن را بسیار لذت بخش و امکانات آن را بسیار گسترده میکند.

قالب HTML لیمیت لس با یکپارچه سازی کتابخانه i18next به شما امکان ترجمه قالب به زبان های مقصد را نیز میدهد. این امکان در کنار مجهز بودن به استایل RTL به صورت پیشفرض، دست شما را در اعمال انواع سفارشی سازی در قالب بسیار باز میگذارد و به شما اجازه میدهد که محتوای خود را به سادگی با زبان دلخواه در اختیار کاربران قرار دهید.

از امکانات دیگر این قالب میتوان به مجهز بودن به سیستم رنگ، امکان استفاده از مگا منو، ناوبری های چند مرحله ای، مجهز بودن به انواع کامپوننت های ایجاد فرم، مجهز بودن به انواع ویزارد ها، انواع ادیتور، انواع انتخابگر ها همچون انتخابگر رنگ یا تاریخ زمان و …، انواع کامپوننت ها از جمله دیالوگ های مودال، تب ها، آکاردیون ها، انواع دکمه، لیبل ها و نشان ها، انواع هشدار ها، تولتیپ ها و پاپ اور ها، انواع ست های آیکن، آیکن های Font Awesome، بهره گیری از آپلودر های متنوع، حالت های مختلف سایدبار، ناوبری های افقی و عمودی، جداول اطلاعاتی و … اشاره کرد.

در واقع میتوان اینطور گفت که وقتی نام کیت وب اپلیکیشن را بر روی این قالب قرار داده اند، میتوان انتظار داشت که تک تک عناصر مورد نیاز شما جهت ایجاد واسط کاربری یک وب اپلیکیشن به طور کامل در آن موجود باشد که البته همینطور هم هست. قالب بسیار قدرتمند Limitless را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کنید و برای آشنایی کامل با امکانات آن میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید.

امتیاز: 4.9/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!