همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب تک صفحه Qubic برای جوملا

قالب تک صفحه Qubic یکی دیگر از قالب های قدرتمند Joomshaper برای سیستم مدیریت محتوای جوملاست. این قالب جوملا که از فریم ورک نام آشنای Helix3 بهره میگیرد تا امروز بیش از 4000 بار در سایت جوم شیپر مورد دانلود قرار گرفته و جزو قالب های تک صفحه یا One Page قدرتمند جوملا به شمار میرود. علاوه بر دارا بودن امکانات ایجاد یک قالب تک صفحه، آنچه باید در مورد قالب Qubic مد نظر داشته باشید، انعطاف بی حد آن برای ایجاد انواع سایت هاست. این قالب با طراحی خلاقانه ی خود به شما اجازه میدهد که از آن در بازه وسیعی از سایت ها بهره بگیرید و با نمای مدرن و دلنشین آن به وبسایت خود رنگ و روی تازه ای هدیه کنید.

قالب کیوبیک - قالب واکنشگرای جوملا

در نگاه اول آنچه به چشم می آید طراحی بسیار مدرن قالب کیوبیک و واکنشگرایی این قالب است. واکنشگرایی این قالب به این مفهوم است که بر اساس رزولوشن صفحه ی کاربر، قالب میتواند خود را با اندازه ی صفحه مطابقت داده و محل چینش عناصر خود را مناسب با نوع صفحه تغییر دهد. همچنین با توجه به تطابق این قالب با استاندارد های گوگل در مورد mobile friendly بودن تطابق دارد، میتوانید انتظار داشته باشید که کاربران شما، تجربه ای شیرین از به کار گیری سایت راه اندازی شده با این قالب داشته باشند.

یکی از مزایا حائز اهمیت قالب تک صفحه Qubic در بهره گیری از SP Page Builder در ایجاد صفحات آن است. با استفاده از این کامپوننت شما میتوانید کنترل کامل طراحی سایت را در دست گرفته و محتوای دموی را به سادگی با محتوای دلخواه خود جایگزین کنید. با استفاده از SP Page Builder که یک صفحه ساز فوق العاده قدرتمند است، شما دیگر نیازی به برنامه نویسی و انجام کار های پیچیده در طراحی صفحات سایت خود نخواهید داشت و میتوانید با استفاده از کشیدن و رها کردن اشیا دلخواه خود، به ایجاد و مدیریت صفحات سایتتان بپردازید.

قالب تک صفحه qubic برای جوملا

و اما در عنوان این قالب بار ها و بارها به تک صفحه بودن آن اشاره کردیم. تک صفحه یا One Page بودن به این مفهوم است که شما میتوانید تمامی محتوای دلخواه خود را در یک صفحه ی بلند به کاربر ارائه کنید و کاربر با کلیک کردن بر روی نام بخش های مختلف صفحه، بدون اینکه نیاز به بارگذاری مجدد صفحه یا رفتن به قسمت دیگری داشته باشد، به طور اتوماتیک و از طریق اسکرول به بخش مورد نظر در صفحه هدایت شده و بتواند محتوای دلخواه خود را مشاهده کند. اگر با نحوه ی کار قالب های تک صفحه آشنا نیستید، بهترین کار این است که سری به دموی قالب کیوبیک بزنید و همین حالا با این امکان آشنا شوید. نکته ی بسیار مهم در این زمینه این است که هرچند دموی این قالب به صورت تک صفحه تهیه شده ولی باز هم شما میتوانید در صورت عدم تمایل، از این ویژگی استفاده نکرده و از این قالب دقیقا مثل قالب های دیگر که در آن صفحات دارای لینک های خاص خود بوده و به صور جداگانه قابل باز شدن و دسترسی هستند استفاده کنید. اما احتمالا تا حالا هم متوجه شده اید که قالب های تک صفحه، کار کاربر را در دسترسی به بخش های مختلف سایت بسیار آسان تر خواهند کرد. به هر حال تصمیم با شماست که مایلید در چه حالتی از این قالب استفاده کنید.

نمایش پروژه ها در پورتفولیو با قابلیت فیلتر در قالب qubic برای جوملا

همچنین در اینکه مایلید چه نوع سایتی با این قالب راه اندازی کنید، محدودیتی وجود ندارد. چه یک طراح باشید، چه آرشیتکت، گرافیست، نقاش، موزیسین، آژانس تبلیغاتی، نویسنده یا برای هر حرفه ی دیگری که بخواهید از این قالب استفاده کند، امکانات آن میتواند پاسخگوی نیازهای شما در همان حرفه ی خاص باشد.

از طرفی هم با در اختیار داشتن 4 استایل رنگ از پیش تعریف شده، کار شما برای انتخاب scheme یا شِمای رنگ بسیار آسان است. اما نکته ی جالب توجه این است که هرچند این استایل های از پیش تعریف شده در قالب موجود هستند ولی شما میتوانید از هر رنگی که دلخواه خودتان باشد در آن بهره ببرید.

جداول قیمت گذاری در قالب جوملا qubic

یکی از امکانات جالب دیگر این قالب، امکان راه اندازی پورتفولیو جهت معرفی پروژه های انجام شده ی شماست که قابلیت اعمال فیلتر را نیز با انیمیشن های بسیار جذاب و دلنشین برایتان فراهم میکند. از طرفی هم در قالب از انواع اسکریپت های jQuery و امکانات CSS3 جهت پیاده سازی افکت های انیمیشن، اسکرول نرم، شمارش معکوس، وقفه ها، اسلاید ها و … استفاده شده که با جدیدترین مرورگرها سازگار بوده و به سایت شما نمای بسیار زیبایی هدیه میکنند. در آخر هم برایتان امکان استفاده از جداول قیمت گذاری با طراحی فلت نیز فراهم شده تا بتوانید سرویس های خود و هزینه ی آنها را نیز در معرض دید کاربران قرار داده و آنها را بهتر به کاربر بشناسانید.

برای آشنایی با بخش های مختلف این قالب میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی زده و یا میتوانید این قالب را همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!