همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود مجموعه ادآن های پریمیوم افزونه Newsletter

افزونه The Newsletter Plugin پیشرفته ترین افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس است که همه چیز را از اشتراک کاربر گرفته تا اتوماسیون ایمیل، از اعلان های بعدی گرفته تا فهرست سازی به بهترین شکل مدیریت می کند. می‌توانید از طریق افزونه‌های پریمیوم، ویژگی‌های قدرتمندتری را به پایه این افزونه اضافه نمایید.

با بهره گیری از این محصول به راحتی می توانید تعداد خبرنامه دلخواه را، برای گیرنده دلخواه ارسال کنید بدون اینکه در ترافیک شما را محدودیتی اعمال شود چرا که اگر سرور متعلق به شما باشد و انتخاب نیز شماست. با مجموعه کاملی از داده های آماری خبرنامه های خود را کنترل کنید و باز شدن و ارسال ایمیل ها را تحت نظر بگیرید.

اگر از قبل از یک ارائه‌دهنده خدمات Smtp خارجی استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون زحمت آن را به سیستم خبرنامه اضافه کنید تا دیگر هرگز پهنای باندتان تمام نشود! صفحه ساز خبرنامه یک را حل بصری و ساده برای ایجاد طرح‌بندی‌های جذاب با استفاده از بلوک‌های محتوای مفید به شما ارائه می‌دهد که بدون شک آن را دوست خواهید داشت!

دانلود مجموعه ادآن های پریمیوم افزونه Newsletter
Newsletter Professional Addons ادآن های افزونه ارسال خبرنامه وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!