سوالات متداول
آیا در تعداد یا حجم فایل های دانلودی محدودیتی وجود دارد؟
جهت رفاه حال کاربران و پاسخگو بودن نیازهای متنوع، پلن های متنوعی جهت اشتراک در سایت در اختیار شما قرار گرفته اند. در بین این پلن ها، پلن هایی با قابلیت دانلود نامحدود در مدت زمان اشتراک نیز در اختیار شما هستند. بنابراین جهت دسترسی نامحدود به فایل ها در مدت زمان اشتراک میتوانید بر اساس نیاز خود، یکی از پلن های نامحدود موجود در سایت را انتخاب کنید.
چگونه آپدیت محصول مورد نظر خود را دانلود کنم؟
در صورتی که ورژن جدیدی از محصول مورد نظر شما در سایت قرار گرفته باشد، شما میتوانید به سادگی با داشتن اشتراک فعال نسبت به دانلود ورژن جدید محصول مورد نظرتان اقدام نمایید. در صورتی که اشتراک ویژه شما به پایان رسیده است، کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، اشتراک خود را تمدید نمایید و سپس جهت دانلود فایل مورد نظرتان اقدام نمایید.
به دنبال محصولی میگردم که در سایت موجود نیست. آیا میتوانم درخواست کنم که این محصول را جهت دانلود در سایت قرار دهید؟
بله، در صورت در اختیار داشتن اشتراک ویژه فعال میتوانید با مراجعه به پنل کاربری خود، برای ما تیکت ارسال کرده و درخواست خود را مطرح کنید. در صورتی که امکان قرار دادن محصول مورد نظر شما در سایت فراهم باشد، این امر در دستور کار قرار گرفته و محصول مورد نظر در آینده به سایت افزوده خواهد شد. البته با توجه به ازدیاد محصولات موجود در سایت و زمان مورد نیاز جهت نگهداری و به روز نگه داشتن آنها، امکان اعلام زمانی دقیق برای افزوده شدن محصول مورد نظر شما به سایت، میسر نیست.
چطور میتوانم با استفاده از دانلود منیجر به دانلود فایل های سایت بپردازم؟
دانلود فایل های سایت از طریق دانلود منیجر نیز میسر است. اما سیستم دانلود سایت به نحوی طراحی شده که شروع دانلود میبایست حتما از طریق سایت صورت بگیرد و در ادامه در صورتی که دانلود منیجر شما دارای تنظیمات مناسب بوده و قادر به دریافت اتوماتیک (کپچر) لینک از مرورگر باشد، لینک به صورت اتوماتیک به دانلود منیجر منتقل خواهد شد. بنابراین جهت دانلود با استفاده از دانلود منیجر، ابتدا از وجود تنظیمات صحیح جهت دریافت لینک از مرورگر در دانلود منیجر خود اطمینان حاصل کنید، سپس با استفاده از مرورگر، وارد پنل کاربری خود شوید و در ادامه در سایت روی لینکی که مایلید دانلود آن آغاز شود کلیک کنید. در این حالت لینک به طور اتوماتیک توسط دانلود منیجر دریافت شده و از آن طریق ادامه داده خواهد شد.
من در هنگام نصب یک افزونه در وردپرس با خطایی مواجه میشوم که به من میگوید این بسته نمیتواند نصب شود. چه کار کنم؟
به نظر میرسد که شما پس از دانلود پکیج مربوط به افزونه از سایت، تمام پکیج را جهت نصب در سایتتان آپلود کرده اید. این در حالی است که پکیج های قرار گرفته در مسترکد مارکت، علاوه بر افزونه مورد نظر شما، حاوی موارد دیگری نیز هستند. به همین جهت اگر پکیج دانلودی را مستقیما در سایت خود جهت نصب بارگذاری کنید، با خطا مواجه خواهید شد. جهت رفع این مشکل کافی است ابتدا پکیج را روی کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کرده، سپس فقط فایل مربوط به افزونه را از آن خارج نمونه و بعد فقط همان فایل را جهت نصب در سایت خود بارگذاری کنید تا بدون مشکل قادر به نصب افزونه مورد نظر باشید.
در هنگام نصب قالب در وردپرس به من پیغام داده میشود که این بسته نمیتواند نصب شود. پوسته، پروندهی استایل style.css را کم دارد. چه کار کنم؟
به نظر میرسد که شما پس از دانلود پکیج مربوط به قالب از سایت، تمام پکیج را جهت نصب در سایتتان آپلود کرده اید. این در حالی است که پکیج های قرار گرفته در مسترکد مارکت، علاوه بر قالب/محصول مورد نظر شما، حاوی موارد دیگری نیز هستند. به همین جهت اگر پکیج دانلودی را مستقیما در سایت خود جهت نصب بارگذاری کنید، با خطا مواجه خواهید شد. جهت رفع این مشکل کافی است ابتدا پکیج را روی کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کرده، سپس فایل مربوط به قالب را از آن خارج نمونه و بعد فقط همان فایل را جهت نصب در سایت خود بارگذاری کنید تا بدون مشکل قادر به نصب قالب مورد نظر باشید.