همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Appilo راست چین برای وردپرس

اپیلو قالب صفحه فرود و لندینگ وردپرس است. در این قالب از طراحی خلاقانه و دیزاین منحصر به فرد در کنار آخرین تکنولوژی روز بهره گرفته شده است. سفارشی سازی این قالب ساده بوده و استفاده از آن نیز به همان اندازه آسان است. این قالب با انواع دیوایس های دسکتاپ، لپ تاپ ها، تبل ها و موبایل سازگار است. اپیلو با طراحی مینیمال و دیزاین تمیز برای انواع مشاغل فرصت ایجاد یک صفحه فرود هوشمندانه و جذاب را فراهم می آورد.

از میان امکانات متنوع این قالب میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از حالت تک صفحه یا one page، سازگاری با صفحه ساز المنتور، وجود پنل تنظیمات با امکان سفارشی سازی گسترده،سازگاری از فونت آوسام، پشتیبانی از فرم تماس 7، امکان تغییر تنظیمات رنگ قالب، پشتیبانی از حالت چند زبانه و سازگاری با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس اشاره کرد.

این قالب همچنین از نمایش زبان های راست به چپ یا RTL پشتیبانی کرده و با اجرای سریع، انیمیشن های نرم و جذاب، بخش های پارالاکس و سازگاری با انواع مرورگر ها، انتخابی عالی برای راه اندازی سایت مورد نظر شما خواهد بود.

دانلود قالب Appilo راست چین برای وردپرس
اپیلو قالب لندینگ پیج و صفحه فرود اپلیکیشن و سایت شرکتی وردپرس app landing page

امتیاز: 4.7/5 از 26 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!