همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPML ایجاد سایت چند زبانه برای وردپرس

در دنیای امروز که اینترنت به یک جامعه ی جهانی بدل شده، اگر بخواهید صدای خود را به گوش همه برسانید و مخاطبینی از ملل مختلف داشته باشید، چند زبانه کردن سایت، به یک ضرورت بدل میشود. داشتن یک وبسایت چند زبانه باعث میشود که افراد مختلف از سراسر جهان با زبان های مختلف، بتوانند از محتوای سایت شما بهره ببرند. بدیهی است که داشتن یک سایت چند زبانه بجای داشتن سایتی که تنها از یک زبان پشتیبانی میکند، میتواند مخاطبین و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را چندین برابر کند.

برای چند زبانه کردن سایت، راه های متنوع و مختلفی وجود دارد. یکی از کاربردی ترین، آسان ترین و سریع ترین روش های موجود، استفاده از افزونه ی قدرتمند WPML برای وردپرس است. افزونه WPML با امکانات گسترده ای که در یک پکیج برای شما فراهم کرده، میتواند به شما در ایجاد یک سایت چند زبانه یا Multilingual یاری برساند. به کمک افزونه WPML یا WordPress Multilingual Plugin شما میتوانید تمامی بخش های سایت خود را، از منوها، ابزارک ها و قالب گرفته تا یک به یک نوشته هایی که در سایت درج میکنید، به طور کامل به زبانی دیگر ترجمه کنید. به این شکل میتوانید ورژن های مختلفی با زبان های مختلف از وبسایت خود ایجاد کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهید.

افزونه WPML انتخاب های متفاوتی برای ایجاد نسخه های مختلف سایت با زبان های مختلف در اختیار شما قرار میدهد. مثلا شما میتوانید برای هر زبان یک فولدر خاص در نظر بگیرید، یا میتوانید دامنه ای جداگانه به هر زبان نسبت دهید و همچنین میتوانید تغییر زبان را با استفاده از ارجاع پارامتر زبان به آدرس اصلی سایت خود انجام دهید. WPML به صورت پیشفرض از بیش از 40 زبان پشتیبانی میکند و به شما این اجازه را هم میدهد که زبان های دلخواه خود را به آن اضافه کرده و از آنها استفاده کنید.

WPML به یک سیستم مدیریت ترجمه مجهز است که کار ترجمه را حتی برای کاربران عادی هم آسان میکند. در هنگام ترجمه، نسخه ی اصلی مطلب مورد نظر در کنار ترجمه برای شما به نمایش در می آید تا امکان ترجمه ی کنار به کنار یا side by side به سادگی فراهم باشد و بدون اینکه حتی ذره ای از وقت شما تلف شود یا حواستان پرت شود، بتوانید کار ترجمه را به پایان برسانید. شما حتی این امکان را دارید که مترجم های دلخواه خود را به سیستم اضافه کرده و بخش های خاصی از سایت را به آنها نسبت دهید.  امکان اتصال سیستم به سرویس های مترجم خودکار نیز برای شما میسر است.

یکی از امکانات بسیار جالب این افزونه امکان ترجمه سایت های فروشگاهی است که با افزونه ووکامرس راه اندازی شده اند. همچنین جالب است بدانید که با افزودنی مخصوص GravityForms شما میتوانید حتی فرم هایی که در افزونه گرویتی فرمز ایجاد کرده اید را نیز با WPML به زبان های دلخواه ترجمه کنید. این افزونه بی نیاز از ایجاد فایل های ترجمه po و mo میتواند حتی عبارات استفاده شده در افزونه های دیگر و ناحیه مدیریت وردپرس را نیز ترجمه کند.

استفاده از WPML در کنار اکثر قالب های استاندارد وردپرس کاملا میسر است که این مسئله دست شما را در ایجاد سایت های چند زبانه، بسیار باز میگذارد. افزونه WPML را همین امروز از مسترکد مارکت دانلود کرده و سایت چند زبانه وردپرسی خود را راه اندازی کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 57 رای
Please wait...
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!