همین حالا به جمع 41977 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9409 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Gravity Forms – فرم ساز وردپرس

شما ممکن است در بسیاری از شرایط نیاز به ایجاد فرم و قرار دادن آن در سایتتان پیدا کرده باشید. چه آنچه نیاز دارید یک فرم تماس ساده باشد و چه هدفتان ایجاد انواع فرم های سفارش، فرم های خرید، فرم دریافت اطلاعات ثبت نامی و … باشد، به هر حال به یک افزونه فرم ساز قوی و همه فن حریف نیاز دارید تا بتوانید به کمک امکانات آن فرم دلخواه خود را در وردپرس ایجاد کرده و آن را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. افزونه Gravity Forms دقیقا قرار است شما را قادر به انجام همین کار ها کند. به کمک گرویتی فرمز اصلا مهم نیست که به چه فرمی نیاز دارید، چرا که این افزونه از ایجاد ساده ترین تا پیچیده ترین فرم ها به خوبی بر می آید و به همین جهت میتواند به شما در ایجاد فرم های سفارشی مطابق نیازهایتان در وردپرس کمک کند. افزونه فرم ساز Gravity Forms را میتوانید همین حالا از مارکت ویژه ی مسترکد دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با امکانات افزونه فرم ساز Gravity Forms برای وردپرس

این افزونه به امکانات بسیار متنوعی مجهز است که در این بخش به طور مختصر به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد. پیش از هر چیز لازم است به این نکته اشاره کنیم که افزونه فرم ساز گرویتی فرم به انواع فیلد ها از جمله نام، آدرس، تلفن، ایمیل، آدرس وبسایت، فیلد آپلود، پاراگراف، انواع فیلد های انتخابی از جمله دراپ داون ها، چک باکس ها و دکمه های رادیویی و بسیاری فیلد های دیگر مجهز است که به شما اجازه میدهد فرم خود را دقیقا با فیلد های دلخواهی که به آنها نیاز دارید ایجاد کنید.

یکی از امکاناتی که اکثر کاربران به دنبال آن هستند، امکان ایجاد فرم چند صفحه ای است که این افزونه به شکلی عالی از چنین امکانی پشتیبانی کرده و به شما اجازه میدهد که انواع فرم های چند صفحه ای را ایجاد کرده و در سایتتان قرار دهید.

شما میتوانید بی نهایت فرم ایجاد کنید و فرم های شما میتوانند به صور جداگانه تنظیمات دلخواه شما را داشته باشند. مثلا هر فرم میتواند پس از تکمیل، اطلاعات خاصی را به کاربر نشان داده یا عمل خاصی را انجام دهد. پس از تکمیل هر فرم، شما میتوانید به ایمیل های دلخواه هشدار ارسال کرده و افراد را از ارسال فرم آگاه کنید. همچنین فرم های شما میتوانند محدودیت تاریخ یا محدودیت تعدادی ورودی داشته باشند.

جالب است بدانید که این افزونه قادر است به صورت اتوماتیک از فرم های ارسالی، در سایت شما نوشته ی جدید ایجاد کرده و آن را در دسته بندی دلخواه شما منتشر کند!

با استفاده از امکانات قیمت گذاری و فیلد های مخصوص محاسبه ی قیمت، شما میتوانید حتی با این فرم ساز، فرم های ارسال سفارش نیز طراحی کنید و همچنین با بهره گیری امکان استفاده از منطق های شرطی میتوانید نمایش یا عدم نمایش فیلد های مختلف فرمتان را به شروط خاص وابسته کنید تا تنها در صورت محقق شدن آن شرایط، فیلد های مربوطه به نمایش در بیایند یا امکانات جدیدی را در فرم مورد نظر در اختیار کاربر قرار دهند و …

یکی دیگر از امکانات جالب فرم ساز Gravity Forms امکان استفاده از انتخاب های از پیش تعیین شده است. به عنوان مثال اگر میخواهید در فرمتان، نوع شغل شخصی را از وی جویا شوید، بجای اینکه انتخاب گروه های شغلی را به صورت دستی وارد فرم کنید، میتوانید از انتخاب های از پیش تعیین شده که در این افزونه وجود دارند انتخاب کنید. این مسئله برای پرسش جنسیت، محل زندگی، موافقت یا مخالفت، رده سنی و … نیز صادق است.

به کمک این افزونه شما قادر هستید که به کاربر اجازه دهید برای شما فایل آپلود کند. شما میتوانید برای فایل های آپلود قوانین خاصی مثل محدودیت در حجم یا فرمت قرار دهید. یکی از کاربرد های بسیار عالی این امر امکان ارسال فیش بانکی، ثبت رسید واریز به حساب یا ارسال مدارک از طرف کاربران برای شما خواهد بود.

همچنین جالب است بدانید که این افزونه با استفاده از ربات ضد اسپم honeypot و استفاده از reCAPTCHA میتواند از ارسال اسپم و سوء استفاده از فرمی که ایجاد کرده اید جلوگیری نماید.

فرم های ایجاد شده با استفاده از این افزونه را میتوانید در انواع نوشته ها، برگه ها و یا حتی در ابزارک های سایت خود به نمایش گذاشته و امکان استفاده از آنها را برای کاربران فراهم کنید. بنابراین همانطور که میبینید، با این همه امکانات، استفاده از این افزونه کاربردی، بسیار آسان خواهد بود.

farsi badge

با ادآن ها به فرم ساز خود قدرت بدهید …

امکانات این افزونه فرم ساز تنها به اینجا محدود نمیشود. برای این افزونه تعداد زیادی ادآن یا افزودنی که به صورت جداگانه قابل تهیه هستند نیز موجود است که بوسیله ی آنها میتوانید انواع امکانات مختلف را به فرم ساز خود اضافه کنید. به عنوان مثال با ادآن MailChimp میتوانید فرم خود را به سرویس میل چیمپ متصل کنید، با استفاده از ادآن Coupon میتوانید انواع کد تخفیف را در اختیار کاربرانتان قرار دهید، با ادآن Quiz و Poll و Survey میتوانید انواع فرم آزمون آنلاین و فرم نظرسنجی آنلاین و یا انواع پرسشنامه حرفه ای ایجاد کنید، همچنین با استفاده از ادآن Signature میتوانید از کاربران خود امضای الکترونیکی دریافت کنید. با استفاده از ادآن User Registration میتوانید افراد را به صورت اتوماتیک با پر کردن یک فرم در سایت خود ثبت نام کنید، با کمک ادان Trello میتوانید فرم سازتان را به سرویس محبوب و نام آشنای Trello متصل کنید و …

در ادامه به معرفی برخی از این AddOn ها و کاربرد های آنها میپردازیم :

اتصال Gravity Forms به Campaign monitorادآن اتصال به Campiagn Monitor

با استفاده از این افزودنی میتوانید فرم هایی که با افزونه Gravity Forms ایجاد میکنید را به سرویس بازاریابی ایمیلی Campaign Monitor متصل کنید. در این حالت میتوانید کاری کنید که ایمیل اشخاصی که فرمی را در سایت شما پر میکنند، به طور اتوماتیک به لیست اعضای خبرنامه ی شما در کمپین مانیتور افزوده شود.

شما امکان میتوانید اطلاعات مورد نیاز جهت عضویت در لیست خبرنامه را مستقیما به کمپین مانیتور ارسال کرده و همچنین برای عضو کردن یک کاربر در خبرنامه، شرایط دلخواه خود را تعریف کنید.


اتصال Gravity Forms به دراپ باکسادآن اتصال به Dropbox

ادآن دراپ باکس جزو افزودنی های حرفه ای فرم ساز گرویتی فرمز به شمار میرود. از طریق این افزودنی شما میتوانید فرم های خود را به سرعت با اکانت دراپ باکس خود یکپارچه کرده و از دراپ باکس به عنوان یک سیستم ذخیره سازی استفاده کنید. در این حالت کاربران شما میتوانند فایل های مورد نیاز را از اکانت دراپ باکس خود در فرم ها بارگذاری کنند. همچنین از همین طریق شما میتوانید فایل هایی که در فرم ایجاد شده توسط افزونه Gravity Forms بارگذاری میشوند را به اکانت دراپ باکس خودتان ارسال کنید.


سیستم کوپن تخفیف برای فرم ساز گرویتی فرمز وردپرسAdd-On ایجاد کد تخفیف

ادآن کوپن تخفیف نیز از افزودنی های حرفه ای این پلاگین به شمار میرود. با به کار گیری این ادان شما میتوانید به سادگی برای مشتریان خود کد های تخفیف ایجاد کنید. این کد های تخفیف در زمان ارسال یک سفارش از طریق گرویتی فرمز، قابل استفاده خواهند بود.

در مورد تاریخ شروع، تاریخ انقضا و نحوه ی استفاده از کوپن های تخفیف، کنترل کاملی در اختیار شما قرار داده شده که به شما اجازه میدهد کد های تخفیف را دقیقا مطابق با نظر و نیازهای خود تعریف کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهید.


اتصال Gravity Forms به Get responseادآن اتصال به GetResponse

سرویس ایمیل مارکتینگ GetResponse توانسته به سرعت جای خود را در میان کاربران باز کند و هر روز وبمسترها و بازاریاب های بیشتری برای توسعه ی تجارت خود و ارتباط با مشتریان، به این سرویس روی می آورند. اگر شما هم جزو کاربران این سرویس هستید، میتوانید با استفاده از این افزودنی، فرم های خود را به گت ریسپانس متصل کرده و افرادی که فرم های شما را پر میکنند را به طور اتوماتیک به عضویت خبرنامه خود در سیستم GetResponse در بیاورید.


اتصال Gravity Forms به سیستم حسابداری freshbooksادآن اتصال به Freshbooks

Addon اتصال به فرش بوکز از ادآن های حرفه ای افزونه Gravity Forms به شمار میرود. سیستم Freshbooks یک سیستم صدور و مدیریت صورتحساب است که به شما اجازه میدهد برای مشتریان خود، صورتحسابهای مورد نیاز را ایجاد کرده و به مدیریت آنها بپردازید. توسط این ادآن شما میتوانید فرم های خود را به این سیستم متصل کرده و ارسال های یک فرم را تبدیل به صورتحساب، براورد قیمت یا مشتریان سیستم Freshbooks کرده و به این شکل، سرعت و روند کار خود را بهبود ببخشید.


اتصال Gravity Forms به emmaادآن اتصال به emma

emma نیز یکی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی است. اگر میخواهید افراد مختلفی را به عضویت خبرنامه ی خود در این سیستم در بیاورید، این ادان میتواند به شما کمک کند. در صورت استفاده از ادآن اتصال به emma شما میتوانید اطلاعات افرادی که فرمی را در سایت شما پر میکنند، به طور اتوماتیک به سیستم بازاریابی ایمیلی emma ارسال کرده و این افراد را به اعضای خبرنامه ی خود تبدیل کنید. در این حالت، امکان استفاده از شرط های خاص یا تایید مجدد ثبت نام در خبرنامه نیز وجود خواهد داشت.


اتصال Gravity Forms به helpscout راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین تحت وردپرسادآن اتصال به سیستم پشتیبانی Help Scout

این ادآن در گروه ادآن های حرفه ای یا Advanced افزونه فرم ساز Gravity Forms قرار میگیرد. Help Scout یک پلتفرم پشتیبانی است که برای ارتباط با مشتریان طراحی شده. با استفاده از این افزودنی شما میتوانید فرم های خود را به این سیستم پشتیبانی متصل کنید. از امکانات این افزودنی میتوان به امکان نسبت دادن اتوماتیک تیکت به یک میل باکس خاص، نسبت دادن تیکت به کاربر خاص، سفارشی سازی محتوای تیکت، استفاده از منطق شرطی و … اشاره کرد.


اتصال Gravity Forms به MailChimpAdd-On عضویت در خبرنامه MailChimp

با استفاده از این افزودنی بسیار جالب، شما میتوانید در وبسایت خود انواع فرم عضویت در خبرنامه را ایجاد کنید و یا کاری کنید که کلیه افرادی که در سایت شما عضو میشوند و یا فرم خاصی را پر میکنند، بلافاصله به عضویت در لیست ایمیل شما در MailChimp در بیایند. این ادآن این امکان را دارد که کاربران را به لیست خاصی در خبرنامه شما اختصاص دهد. شما همچنین این امکان را دارید که شروط خاصی برای عضویت کاربران در خبرنامه تعیین کنید تا تنها در صورت اتفاق افتادن آن شروط خاص، عضویت صورت بگیرد.


ذخیره فرم های نیمه کاره در گرویتی فرمافزودنی جمع آوری اطلاعات فرم های نیمه پر شده

ادآن Partial Entries یا ورودی های نیمه کاره، از افزودنی های بسیار جالب افزونه Gravity Forms است. نحوه ی کارکرد این افزودنی به این صورت است که وقتی کاربر در حال پر کردن یک فرم در سایت شماست، حتی اگر پر کردن فرم را به صورت نیمه کاره رها کرده و اقدام به ارسال اطلاعاتی که در فرم وارد کرده است نکند، با استفاده از این افزودنی، شما میتوانید اطلاعات وارد شده در فرم نیمه تمام کاربر را مشاهده کنید. این عمل تا حدی مشابه تکنولوژی abandoned Cart در ووکامرس و Shopify است و میتواند به شما در رشد کارتان کمک شایان توجهی کند.


دریافت امضای الکترونیکی از کاربرانادآن دریافت امضای الکترونیکی از کاربران

با این افزودنی میتوانید از هر شخصی که فرم مورد نظر شما را پر میکند، امضای الکترونیکی دریافت کرده و آن را نزد خود نگه دارید. پس از نصب این ادآن، یک فیلد جدید به انواع فیلد های افزونه ی فرم ساز فوق حرفه ای اضافه میشود و شما میتوانید از این به بعد این فیلد را در هر محلی که مایلید قرار داده و با استفاده از آن، از کاربران خود امضای الکترونیکی دریافت کنید. این افزودنی همچنین به شما این امکان را میدهد که رنگ، اندازه، کادر، رنگ قلم، اندازه قلم و به طور کلی کلیه ی ویژگی های ناحیه ی امضا را تعیین نموده و کلیه ی تنظیمات مورد نظر خود را در این بخش اعمال نمایید.


ایجاد کوئیز و تست با افزونه فرم ساز gravity formsAdd-On ایجاد انواع کوئیز و تست آنلاین

با ادآن کوئیز میتوانید برای کاربران خود آزمون های آنلاین حرفه ای ایجاد نمایید. این افزودنی این امکان را دارد که پاسخ ها را بلافاصله بررسی کرده و در پایان نتیجه ی آزمون را بر اساس شیوه ی تعیین شده توسط شما به کاربر اعلام نموده و قبول یا رد بودن وی را نیز تعیین نماید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت که دلیل صحیح یا غلط بودن پاسخ ها را نیز به بهترین شکل برای کاربران خود توضیح دهید. پس از پر کردن و پاسخ دادن به هر کوئیز توسط کاربران، نتایج برای شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید به بررسی نتایج بپردازید و شیوه پیشرفت کاربرانتان را مشاهده نمایید. امکان مشاهده آمار انتخاب گزینه ها، آمار قبولی و ردی در آزمون و سایر اطلاعات نیز به صورت نموداری میسر است.


ایجاد نظرخواهی آنلاین با افزونه فرم ساز gravity formsادآن ایجاد نظرسنجی

با استفاده از این Add-On میتوانید نظرسنجی های حرفه ای ایجاد کرده و با استفاده از آنها نظر کاربرانتان را درباره موضوعات مختلف جویا شوید. این افزودنی علاوه برای دارا بودن رنگ های متنوع جهت نمایش نتایج، میتواند نظرسنجی های ایجاد شده را از طریق ابزارک مخصوصی که برای شما نظر گرفته شده، در سایدبار وبسایت شما و یا در هر یک از برگه ها و نوشته های مورد نظرتان به نمایش در بیاورد. همچنین شما این امکان را دارید که ارسال رای را از طریق کوکی بر روی سیستم کاربران محدود کنید و کاری کنید که هر شخص نتواند بیش از یک رای برای شما ارسال نماید. همچنین شما در هر لحظه میتوانید نتایج آماری کسب شده از کاربران را در سیستم بر روی نمودار مشاهده کرده و از نتایج نظرسنجی آگاه شوید.


ایجاد پرسشنامه آنلاین با افزونه فرم ساز gravity formsAdd-On ایجاد پرسشنامه آنلاین حرفه ای

با این ادآن قدرتمند و حرفه ای، شما میتوانید از طریق افزونه Gravity Forms به ایجاد انواع پرسشنامه در هر موضوعی که مایل هستید و با هر تعداد سوال که در نظر دارید اقدام نمایید. این افزودنی این امکان را در اختیار شما میگذارد که پاسخ سوالات پرسشنامه را به انواع حالت های Likert، چک باکس، رنک، رتبه بندی، دکمه های رادیویی، نوشته های چند خطی، نوشته یک خطی و منوی دراپ داون از شرکت کنندگان پرسشنامه دریافت کرده و سپس نتایج آماری را به صورت نموداری مشاهده نمایید. این Add-On در ایجاد انواع پرسشنامه هاای رضایت کاربران یا مشتریان، پرسشنامه های آماری حرفه ای، پرسشنامه های تحقیقاتی و به طور کلی هر نوع پرسشنامه ای کاربرد داشته و میتواند به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده سازد.


اتصال Gravity Forms به slackادآن اتصال افزونه Gravity Forms به Slack

ادآن اتصال افزونه Gravity Forms به اسلک به شما اجازه میدهد که به محض اینکه فرمی در سایت شما پر میشود، اعضای تیمتان را از ارسال شدن این اطلاعات با خبر کنید.

شما میتوانید برای ارسال نوتفیکیشن به Slack، شرایط و قوانین خاصی را تعریف کنید. به این صورت تنها زمانی برای فرم پر شده توسط کاربر، به تیم شما نوتیفکیشن ارسال میشود که آن شرایط خاص که از طرف شما تعیین شده، در فرم برقرار باشد.


سیستم ثبت نام حرفه ای کاربران در وردپرس برای افزونه گرویتی فرمزادآن حرفه ای ثبت نام کاربران در وردپرس

این افزودنی امکان ایجاد فرم های حرفه ای ثبت نام کاربران را برای شما فراهم میکند. از این طریق شما میتوانید فرم های دلخواه خود را در افزونه Gravity forms ایجاد کرده و سپس به صورت کاملا اتوماتیک برای هر شخصی که این فرم ها را تکمیل میکند، یک حساب کاربری ایجاد نمایید. این افزودنی این امکان را دارد که تنها در صورتی که شرط های خاصی برقرار باشند برای شخص حساب کاربری ایجاد کند. شما این امکان را دارید که تنظیمات اکانت های جدید را از پیش تعیین نمایید. همچنین این افزونه برای ایجاد حساب کاربری و وبسایت جدید در وردپرس مالتی سایت یا پر کردن اطلاعات پروفایل کاربر در BuddyPress نیز کاملا کاربردی خواهد بود.


اتصال gravity forms به twilioادان اتصال گرویتی فرم به پنل پیامک Twilio

Twilio از محبوب ترین سایت های ارائه خدمات پیامک به شمار میرود. با استفاده از این ادآن شما میتوانید فرم های خود را با سرویس SMS توییلیو یکپارچه کرده و در هنگام ارسال هر ورودی فرم، از طریق پیامک از ارسال فرم جدید در سایتتان آگاه شوید. این ادآن همچنین میتواند شما را از پرداخت جدید در یک فرم سفارش نیز آگاه کند تا شما دست به کار بشوید و اگر لازم است کاری انجام دهید، برای انجام کار مورد نظر، اقدام کنید. لینک هایی که از طریق این ادآن برای شما ارسال میشوند با یکپارچه سازی با API وبسایت bit.ly کوتاه میشوند تا دسترسی به آنها برای شما آسان باشد.


اتصال gravity forms به trelloادآن اتصال به Trello

Trello از سیستم های بسیار محبوب و حرفه ای مدیریت وظایف است. در صورتی که از ادآن اتصال Trello استفاده کرده و افزونه Gravity Forms را به این سرویس متصل کنید، میتوانید هر یک از فرم های ارسالی را تبدیل به Card ها کرده و آنها را به اعضای خاصی نسبت دهید. همچین امکان تعیین لیبل خاص نیز برای این ارسال ها برای شما میسر است.

شما میتوانید زمان انقضا یا Due Date کارت های ایجاد شده را نیز بر اساس نیازهای خود تنظیم و مشخص کنید تا همه چیز مرتب باشد و هیچ کاری به فراموشی سپرده نشود.


اتصال gravity forms به iContactادآن اتصال به iContact

iContact نیز یکی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ است. البته این سرویس بیشتر برای کسب و کارهای کوچک یا متوسط کاربرد دارد.

با به کار گیری ادآن اتصال iContact به افزونه Gravity Forms شما میتوانید افرادی که فرمی را در سایت شما پر میکنند را به طور اتوماتیک به عضویت در لیست خبرنامه ی خود در بیاورید و از این پس از طریق iContact با آنها در ارتباط قرار بگیرید. مانند دیگر افزودنی های این گروه، در این افزودنی نیز امکان تعیین شرایط خاص برای ثبت نام کاربران در لیست اعضای خبرنامه وجود خواهد داشت که میتوانید با توجه به نیازهای خود، از این امکان بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که در بالا فقط به بعضی از ادآن ها موجود برای افزونه فرم ساز وردپرس گرویتی فرمز اشاراه کردیم. Addon های موجود برای این افزونه بسیار گسترده تر هستند و در اینجا تنها به معرفی چندی از آنها بسنده شده است.

تصاویر بخش هایی از فرم ساز وردپرس Gravity Forms را در زیر مشاهده میکنید :

تا بارگذاری کامل تصاویر شکیبا باشید. برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصاویر کلیک کنید. در صورتی که مایلید تصویری را در اندازه ی کامل مشاهده کنید، روی آن رایت کلیک کرده و Open link in new tab را انتخاب کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 65 رای
Please wait...
اطلاعات محصول
  • ورژن : 2.8.5.1
  • آخرین به روز رسانی : 23 اسفند 1402
  • عرضه شده در : gravityforms.com
  • ترجمه فارسی : دارد
  • استایل های راست به چپ (rtl) : دارد
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی، فایل ترجمه دارای پسوند mo را از فایل دانلودی مربوط به ترجمه خارج کرده و آن را در فولدر languages قرار دهید تا افزونه فارسی شود.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!