همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Reset Pro ریست وردپرس

دابلیو پی ریست پرو افزونه تست، دیباگ، رفع خطا و ریست وردپرس

افزونه WP Reset Pro افزونه ای فوق العاده کاربردی و مفید چه برای کاربران حرفه ای و توسعه دهندگان وردپرس و چه برای تازه کاران است. با استفاده از این افزونه میتوانید مراحل راه اندازی، تست و بازیابی سایت های وردپرسی را به شکل چشمگیری سرعت ببخشید.

وردپرس ریست پرو به شما اجازه میدهد که به سادگی سایت وردپرسی خود را به زمانی که همه چیز در آن به درستی کار میکرده بازگردانی کنید. با تولید اسنپ شات در این افزونه امکان رفع انواع مشکلات سایت های وردپرسی از جمله صفحه سفید، به سادگی با بازگردانی سایت به گذشته امکان پذیر خواهد بود.

یکی از امکانات بسیار جالب این افزونه امکان نصب گروهی افزونه های مورد نیاز تنها با یک کلیک خواهد بود. به عنوان یک توسعه دهنده اگر بارها مجبور به نصب چند افزونه روی سایت هایی که برای تست محصولات متنوع راه اندازی میکنید، شده باشید، حتما میدانید که این کار چقدر زمان بر و خسته کننده است. با استفاده از این افزونه دیگر نیازی به این کار نبوده و با چند کلیک، کلیه افزونه های شما به صورت گروهی قابل نصب و راه اندازی هستند.

از دیگر امکانات جالب این افزونه میتوان به مواردی همچون امکان حذف کامل اطلاعات اضافی و داده های نمایشی وردپرس و همچنین پشتیبانی از حالت وایت لیبل، اسنپ شات های اتوماتیک، سیستم مدیریت مرکزی یکپارچه و امکان استفاده از سرویس های ابری اشاره کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 42 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!