همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه MemberPress Pro برای وردپرس

افزونه وردپرس MemberPress پریمیوم یک ابزار قدرتمند برای ایجاد و مدیریت عضویت در وبسایت های وردپرسی است. با استفاده از این افزونه، شما می توانید به راحتی سیستم اشتراک برای وبسایت خود ایجاد کنید و محتوای ویژه را فقط برای اعضای خاص قابل دسترس کنید.

با امکانات متنوعی که ممبرپرس ارائه می دهد، می توانید تعدادی از محتوا را برای عضویت های مختلف محدود کرده و از طریق درگاه های پرداخت، جهت دسترسی به آنها هزینه عضویت را دریافت کنید. همچنین، امکانات مدیریتی قدرتمندی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید عضویت ها را مدیریت و کنترل کنید و گزارشات دقیقی از عملکرد وبسایت خود دریافت نمایید.

با افزونه MemberPress Pro، به راحتی می توانید یک بستر پرداخت امن برای عضویت های وبسایت خود فراهم کنید و درآمد قابل توجهی از طریق دریافت هزینه های اشتراک کسب کنید.

همچنین، این افزونه امکانات متنوعی برای ساخت و مدیریت دوره های آموزشی آنلاین و فروش محصولات دیجیتال نیز فراهم می کند. با استفاده از آن، می توانید به راحتی قوانین و شرایط عضویت را تعریف کنید و از طریق ایجاد تیکت ها و پشتیبانی از پرسش و پاسخ، با اعضا در ارتباط باشید.

این افزونه با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به شما کمک می کند تا به راحتی عضویت های وبسایت خود را مدیریت کنید و کسب و کار آنلاین خود را به سطح بالاتری ببرید.

دانلود افزونه MemberPress پرو برای وردپرس
ممبرپرس افزونه مدیریت اشتراک وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!