همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Waiting List Premium

پلاگین YITH WooCommerce Waiting List یک ابزار کاربردی برای ایجاد لیست انتظار در فروشگاه‌های آنلاین ووکامرسی است. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به مشتریان خود اجازه دهید برای محصولاتی که در حال حاضر موجود نیستند، در فهرست انتظار قرار بگیرند و از زمانی که محصول مجدداً موجود شود، از این امر مطلع شوند.

شما می‌توانید لیست انتظاری را برای هر محصول ایجاد کنید و به مشتریان این امکان را بدهید تا با وارد کردن ایمیل خود، در این لیست عضو شوند. هنگامی که محصول مجدداً موجود شود، اطلاعیه‌ای به اعضای لیست ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند به سرعت محصول را خریداری کنند.

این پلاگین یک ابزار کاربردی برای افزایش فروش و بهبود تجربه مشتریان است. با استفاده از افزونه لیست انتظار، شما می‌توانید علاقه‌مندی مشتریان را به محصولات خود بسنجید و برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین موجودی محصولات خود انجام دهید. این پلاگین به شما امکان می‌دهد تا با مشتریان خود در ارتباط بوده و آن‌ها را از موجودی محصولات خود مطلع سازید، که بهبود تجربه خرید آن‌ها را تضمین می‌کند.

افزونه YITH WooCommerce Waiting List Premium
افزونه لیست انتظار ووکامرس

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!