همین حالا به جمع 46747 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9858 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود FileRun اسکریپت فضای ذخیره سازی فایل

FileRun یک سیستم مدیریت فایل مبتنی بر وب است که به کاربران امکان می‌دهد به سادگی و سریعاً فایل‌های خود را آپلود کرده، مدیریت و به اشتراک بگذارند. این ابزار با رابط کاربرپسند و قابلیت‌هایی مانند پیش‌نمایش اسناد و پرونده‌ها، جستجوی پیشرفته، و امکان ایجاد پوشه‌های مشترک، کار را برای سازمان‌ها و تیم‌های کاری آسان‌تر می‌کند. فایل ران از انواع فرمت‌های مختلف فایل پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

این سیستم از امکانات امنیتی و مدیریت دسترسی برخوردار است، که به کاربران اطمینان می‌دهد که اطلاعات آن‌ها در محیطی امن و با کنترل کامل مدیریت می‌شود. فایل ران قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف و همچنین امکان اتصال به سرویس‌های ابری نظیر Google Drive و Dropbox را دارد. این ابزار به عنوان یک راه‌حل جامع برای ذخیره‌سازی و مدیریت فایل‌ها در دنیای دیجیتال به شمار می‌آید و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی با سایر اعضای تیم خود همکاری کنند و از امکانات متنوع این پلتفرم بهره‌مند شوند.

دانلود FileRun اسکریپت فضای ذخیره سازی فایل
فایل ران اسکریپت آپلود سنتر خصوصی با پشتیبانی از کاربر مهمان و درخواست فایل مشابه گوگل درایو

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!