همین حالا به جمع 46747 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9858 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Bulk Category Editor ویرایش گروهی دسته های ووکامرس

افزونه Bulk Category Editor برای وردپرس یکی از ابزارهای قدرتمند برای مدیریت دسته‌ها به صورت انبوه در فروشگاه‌های آنلاین است. این افزونه به کاربران امکان می‌دهد که به سرعت دسته‌ها را اضافه کرده، تغییر داده یا حذف کنند، بدون آنکه نیاز به عبور از مراحل طولانی و پیچیده داشته باشند.

با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند فیلترهای هوشمند و محدوده‌های قیمت، مدیریت محصولات به شکلی سریع و آسان‌تری انجام می‌شود و تجربه کاربری بهبود می‌یابد.

از ویژگی‌های این افزونه می‌توان به مشاهده سریع شناسه‌های دسته‌بندی، تعداد محصولات، تصاویر و لینک‌های مستقیم اشاره کرد که در عین سادگی می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین، امکان افزودن فیلدهای متا، مرتب‌سازی دسته‌ها و سفارشی‌سازی طراحی، این افزونه را به ابزاری منحصربه‌فرد برای هر مدیر فروشگاهی تبدیل می‌کند که به دنبال بهینه‌سازی و تسریع فرآیندهای کاری خود هستند.

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!