همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Masterstudy برای وردپرس

قالب وردپرس Masterstudy برای راه اندازی سیستم مدیریت یادگیری (LMS) طراحی شده است و توسط افزونه MasterStudy Pro پشتیبانی می‌شود. برای ورکشاپ‌های محلی یا دوره‌های آنلاین مستر استادی تنها قالبی است که برای ساخت یک مرکز یادگیری پویا و جذاب نیاز خواهید داشت.

با توجه به تحقیقات گسترده در صنعت آموزش و یادگیری، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مورد نیاز در کلاس ها در آن توسعه داده‌ شده که زندگی شما را آسان‌تر می‌کند، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و نتایج عالی را ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه قالب وردپرس Masterstudy یک قالب آموزشی قابل تنظیم از طریق ناحیه مدیریت است، ساخت و سفارشی کردن و مدیریت وبسایت شما آسان و بدون دردسر خواهد بود. افزونه ویژوال کامپوزر به عنوان صفحه ساز اصلی این قالب استفاده شده، بنابراین شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای درگ و دراپ سریعاً صفحات را بسازید.

رنگ‌های نامحدود پوسته و مجموعه‌ای گسترده از فونت‌های گوگل به شما امکان می‌دهند تا ظاهر و احساس وبسایت خود را به صورت شخصی سازی کنید. این قالب کاملاً واکنش‌گرا است، بنابراین می‌توانید به طور کامل مطمئن باشید که محتوای شما در هر دستگاهی به طور کامل نمایش داده می‌شود.

دانلود قالب Masterstudy برای وردپرس
مستراستادی قالب آموزش مجازی وردپرس Education WordPress Theme

محصول مرتبط : دانلود افزونه MasterStudy LMS Pro

محصول مرتبط : دانلود اپلیکیشن MasterStudy

امتیاز: 4.6/5 از 56 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!