همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Lumia برای شاپیفای

قالب Lumia یک قالب فروشگاهی قدرتمند است که به شما اجازه میدهد فروشگاه های آنلاین قدرتمند و جذاب را در زمانی کوتاه با امکانات عالی راه اندازی کنید. در این قالب میتوانید بخش های دلخواه را به آسانی به کلیه قسمت های سایت اضافه کرده همچنین رنگ سایت را به طور کامل مدیریت کنید. این قالب دارای فیلتر های کاربردی قدرتمند برای مشتریان بوده که یافتن محصولات را برای انها آسان میکند.

یکی از امکانات جالب این قالب امکان نمایش محاسبه گر هزینه حمل و نقل و ارسال سفارش است که با یک رابط کاربری جذاب، هزینه حمل و نقل را برای کاربر محاسبه کرده و به وی نشان میدهد.

این محصول سیستم فروش اشتراک نیز پشتیبانی میکند که از این طریق میتوانید به مشتریان خود، اشتراک های دوره ای بفروشید و سود فروشگاه خود را با پرداخت های دوره ای تضمین کنید.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون امکان خرید سریع، امکان نمایش تصویر سه بعدی، آماده استفاده به صورت چندزبانه، پشتیبانی از انتخاب های اضافی برای محصولات، جستجوی گسترده حرفه ای، امکان نمایش زیر دسته و کلکسیون ها، وجود حالت های تیره و روشن و سیستم خرید بعدی یا محصولات مورد علاقه اشاره کرد.

دانلود قالب Lumia برای شاپیفای
لومیا قالب فروشگاهی برای سیستم فروشگاه ساز شاپیفای با پشتیبانی از زبان های راست به چپ Multipurpose Shopify Theme OS – Multilanguage – RTL Support

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!