همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت گفتگوی آنلاین و چت Live Chat 3

اسکریپت Live Chat 3 شما را به بازدیدکنندگان وب سایت شما نزدیک تر می کند و مشتریانی را که در وب سایت شما سرگردان می شوند را از پشتیبانی شما بهره مند می کند.شروع به چت با بازدیدکنندگان وب سایت خود کنید، چرا که این بهترین راه برای کمک به مشتریان است. این روش بسیار سریعتر از ایمیل و کارآمدتر از تلفن است. مشتریان خود را نا امید ترک نکنید، همین امروز گفتگوی زنده 3 را دریافت کنید.

آیا تا به حال از یک فروشگاه اینترنتی خرید کرده اید؟ البته، اما مطمئناً در مورد یک محصول سؤالی داشتید! بدون سیستم چت زنده، شما این گزینه را دارید که از طریق ایمیل با مالک تماس بگیرید و منتظر بمانید و منتظر بمانید یا گاهی اوقات شماره تلفنی برای تماس پیدا می کنید، بله، اما در صف منتظر می مانید یا کسی پاسخ نمی دهد. زمان آن فرا رسیده است که به بازدیدکنندگان آنلاین خود کمک کنید و فروش خود را با پاسخ دادن به سؤال درست در زمانی که ظاهر می شوند افزایش دهید.

در این سیستم اکنون نه تنها امکان چت یک به یک با مشتریان شما وجود دارد، بلکه می توانید حداکثر 50 بازدید کننده یا مشتری وب سایت خود را به یک چت گروهی دعوت کنید. مکانی عالی برای آموزش یا به اشتراک گذاشتن بازخورد با مشتریان شما.

دانلود اسکریپت گفتگوی آنلاین و چت Live Chat 3
لایو چت 3 اسکریپت PHP سیستم چت و گفتگوی آنلاین و ارائه پشتیبانی آنلاین به کاربران Live Support Chat

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!