همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب نمونه کار Blomma برای وردپرس

با قالب زیبا، جذاب و حرفه ای Blomma برای وردپرس خلاقیت خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. این محصول که به سبک مدرن طراحی شده و با مجموعه ای عالی از عناصر در یک پکیج شده است، در تمام جزئیات می درخشد!

این قالب نمونه کار با دارا بودن طرح های متنوع صفحه اصلی خیره کننده و مجموعه ای زیبا از صفحات داخلی کاملاً قابل تنظیم، که بسیاری از آنها با رنگ های آبی روشن همراه هستند، امکان نمایش نمونه کارهایی از هر نوع را در اختیار شما قرار می دهد.

با بلوما آژانس طراحی خود را به سبکی عالی معرفی کنید یا کارهای طراحی گرافیکی و خدمات برندسازی خود را با مجموعه لیست های نمونه کارها و قالب های تک نمونه کارهای این قالب به زیباترین شکلبه نمایش بگذارید. اگر طراح، فریلنسر یا فردی خلاق از هر نوع دیگر هستید، دیگر جستجو نکنید! چرا که بلوما پاسخ شماست و به شما کمک می کند تا به راحتی روی طراحی و کارهای خلاقانه خود تمرکز کنید!

دانلود قالب نمونه کار Blomma برای وردپرس
بلوما قالب پورتفولیو خلاقانه وردپرس Creative Agency Portfolio Theme

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!