همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت رابط کاربری Untitled UI Pro برای فیگما

کیت رابط کاربری Untitled UI Pro بزرگترین کیت و سیستم طراحی UI برای Figma در جهان است. با بهره گیری از این محصول هر پروژه ای را میتوانید شروع کرده و هزاران ساعت در زمان خود صرفه جویی کنید و حتی سطح خود را به عنوان یک طراح ارتقا دهید. این کیت با دقت 100% Auto Layout 4.0، تنوع های فوق هوشمند، و با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی ساخته شده است.

سبک های رنگ، تایپوگرافی و جلوه های هوشمند قبلاً در آن تنظیم شده است. به همه چیزهایی که نیاز دارید از پیش فکر شده تا مجبور نباشید کار اضافی انجام دهید. بیش از 420 نمونه صفحه دسکتاپ و تلفن همراه آماده کار و تمام نمادهایی که نیاز دارید، از جمله پرچم کشور و نماد های پرداخت در این کیت گنجانده شده است.

از هدر دادن هزاران ساعت برای شروع از صفر در هر پروژه و بازسازی همان عناصر و اجزا خسته شده اید؟ Untitled UI پرو مملو از همه ابزار هایی است که برای طراحی رابط کاربری و وب سایت های مدرن و زیبا به آن نیاز دارید. این رابط کاربری در حال حاضر با بیش از 500 سبک رنگ، تایپوگرافی و جلوه های هوشمند در دسترس شماست. آیا نیاز به به روز رسانی نام تجاری خود دارید؟ کافی است که یک سبک را تغییر دهید و تغییرات را در کل کتابخانه اعمال کنید.

بیش از 420 صفحه وب سایت آماده و نمونه داشبورد عظیم در این محصول شامل شده و ترکیب و مطابقت بخش ها و انواع برای طراحی وب سایت ها و داشبورد تنها در چند دقیقه دقیقه قابل انجام است. سازماندهی ساختار فایل ساده، شهودی و مقیاس پذیر باعث میشود زمان کمتری را برای یافتن اجزا و زمان بیشتری را صرف طراحی کنید. شما میتوانید بلافاصله طراحی را شروع کنید و پروژه ها را 10 برابر سریعتر تکمیل نمایید. به این ترتیب میتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و وقت خود را برای کار روی بخش های مهمتر آزاد کنید.

دانلود کیت رابط کاربری Untitled UI Pro برای فیگما
آنتایتلد یو آی پرو کیت رابط کاربری لایه باز و سیستم طراحی برای فیگما The ultimate UI kit and design system for Figma

امتیاز: 5.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!