همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت تمپلیت سایت درگاه پرداخت Paycash برای المنتور

کیت تمپلیت Paycash یک کیت قالب آماده المنتور با طراحی مدرن و تمیز است که برای کسانی که می‌خواهند یک وب‌سایت مبتنی بر وردپرس حرفه‌ای برای درگاه پرداخت آنلاین، خدمات بانکداری آنلاین، امور مالی و سایر وب‌سایت‌های فین‌تک (فناوری مالی) ایجاد کنند، انتخابی مناسب است. این قالب دارای طراحی حرفه‌ای با طرح‌بندی کاملا واکنش‌گرا است، برای نمایشگرهای رتینا آماده است و سفارشی‌سازی آن بسیار آسان است زیرا با استفاده از المنتور به یک خط کدنویسی نیاز ندارید!

برخی از ویژگی های این کیت عبارتند از سفارشی سازی بدون نیاز به کد نویسی با امکان بهره گیری از سازنده بصری و قابلیت کشیدن و رها کردن، امکان سفارشی کردن فونت ها و رنگ ها در یک مکان یا تنظیم دقیق بر روی عناصر جداگانه. طراحی مدرن، حرفه ای، بارگذاری سریع و سازگاری با اکثر تم های استاندارد المنتور.

دانلود کیت تمپلیت سایت درگاه پرداخت Paycash برای المنتور
پی کش قالب سایت آماده برای صفحه ساز المنتور مناسب ارائه خدمات پرداخت آنلاین، درگاه پرداخت و خدمات مالی Online Payment Gateway & Fintech Elementor Template Kit

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!