همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود RSTickets Pro – افزونه تیکتینگ و پشتیبانی جوملا

RSTickets Pro یک سیستم HelpDesk و تیکتینگ فوق العاده قدرتمند و همه فن حریف بر پایه ی جوملا است که میتواند تمامی نیاز های شما را برای پشتیبانی مشتریانتان به خوبی براورده کند. این کامپوننت یکی دیگر از کامپوننت های قدرتمند تیم RSJoomla است. در کنار امکانات اصلی و پایه ای، از مزایای افزونه RSTickets Pro برای جوملا این است که این کامپوننت خودش به صورت پیشفرض به سیستم Knowledge Base نیز مجهز بوده که دارا بودن چنین امکانی میتواند زمانی که توسط شما یا کارمندانتان صرف پشتیبانی میشود را به شکل چشمگیری کاهش داده و به کاربران شما در داشتن تجربه ای بهتر از سیستم پشتیبانی شما یاری بدهد.

سیستم تیکتینگ آر اس تیکت پرو به امکانات گسترده ای مجهز است که در ادامه سعی میکنیم به طور مختصر به شرح این امکانات بپردازیم.

یکی از امکانات جالب این سیستم، سادگی ارسال تیکت برای مشتریان شماست. اگر شخصی که میخواهد در سیستم تیکت ارسال کند وارد اکانت خود نشده باشد و حساب کاربری نداشته باشد، به سادگی با درج نام و ایمیلش، حساب کاربری وی ایجاد شده و اطلاعات آن به ایمیل شخص ارسال میشود. همچنین در هر تیکتی که کاربر برای شما ارسال کند، اطلاعات تکمیلی از قبیل IP کاربر، مرورگر شخص، آدرس ارجاع دهنده و اینکه آیا به اکانت خود وارد شده یا خیر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

RSTickets Pro به طور پیشفرض به سه درجه ی اولویت بندی (کم، نرمال و زیاد) و سه حالت مختلف (باز، نگه داشته شده و بسته شده) برای تیکت ها مجهز است. شما میتوانید این اولویت بندی را به دلخواه خود ویرایش کرده و برای اولویت های مختلف نیز رنگ های متفاوتی تعریف کنید تا امکان تشخیص این تیکت ها از یکدیگر آسان تر باشد. همچنین گرچه سه وضعیت مختلف باز، نگه داشته شده و بسته شده قابل تغییر نیستند ولی آر اس تیکت به شما اجازه میدهد که وضعیت های مختلف خود را نیز به این سه وضعیت اضافه کرده و آنچه را دلخواه شماست در اختیار داشته باشید.

سیستم پشتیبانی و تیکتینگ RSTickets Pro

سیستم RSTickets Pro بر مبنای ایجکس (AJAX) طراحی شده که این امر به شما اجازه میدهد بدون ریفرش کردن و بارگذاری مجدد صفحه قادر باشید تیکت های مختلف را علامتگذاری کرده و دنبال کنید. همچنین این سیستم به شما اجازه میدهد روی تیکت ها یادداشت هایی قرار دهید که تنها توسط شما و کارمندانتان قابل مشاهده باشند.

در نسخه های جدیدتر این کامپوننت، حالا مشتریان قادر هستند از طریق یک داشبورد سفارشی شده، به سادگی به همه ی تیکت های پشتیبانی خود دسترسی داشته، در میان تیکت ها به جستجو پرداخته و از سیستم Knowledge Base نیز بهره مند شوند. لازم به ذکر است که سیستم پایگاه دانش یا همان Knowledge Base نیز به AJAX مجهز بوده و میتواند نتایج مورد نیاز کاربر را سریعا برای او به نمایش در آورد.

شما میتوانید برای سیستم تیکتینگ خود زمینه های دلخواهی تعریف کرده و آنها را به دپارتمان های مربوطه نسبت دهید (Custom Fields) و به این صورت سیستم تیکتینگ را بر مبنای نیاز های خود سفارشی کنید. همچنین امکان دیگری که در این سیستم در نظر گرفته شده، بررسی عملکرد کارمندان و رضایت مشتریان از نحوه ی سرویس دهی است. به این صورت که پس از بسته شدن هر تیکت از کاربر تقاضا میشود که به پاسخ دریافتی از کارمند مربوطه، رتبه ای اختصاص دهد و این رتبه بعدا توسط شما قابل مشاهده و بررسی خواهد بود. کاربران همچنین قادر هستند که تیکت های خود را بسته یا مجددا باز کنند و شما میتوانید در لاگ سیستم مشاهده کنید که وضعیت تیکت به چه شکل بوده و چه کسی و در چه زمانی تیکت را باز کرده است.

امکان دیگری که در سیستم در نظر گرفته شده، امکان سفارشی سازی ایمیل های ارسالی توسط RSTickets است. شما میتوانید بدون ویرایش فایل ها و کد نویسی خاص، این ایمیل ها را به سادگی ویرایش کرده و سفارشی کنید. همچنین این ایمیل ها به صورت پیشفرض و بدون نیاز به افزونه های اضافی، از ویژگی های چند زبانه بودن نیز پشتیبانی میکنند بنابراین شما به سادگی میتوانید زبان دلخواه خود را جهت ویرایش ایمیل انتخاب نمایید.

در این سیستم امکان محول کردن اتوماتیک یا دستی تیکت ها به کارمندان نیز در نظر گرفته شده. در سیستم اتوماتیک، سیستم کارمندی که کمترین تعداد تیکت را در اختیار داشته باشد را انتخاب میکند و تیکت جدید را به وی محول میکند. همچنین در این حالت امکان خبردار کردن کارمند مربوطه به صورت اتوماتیک از طریق ایمیل نیز میسر است که به این شکل میتوان جریان کار را در سیستم پشتیبانی به شکل چشمگیری سرعت بخشید.

امتیاز: 4.0/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی، پس از دانلود پکیج ترجمه فارسی، فایل rsticket_pro-fa_IR.zip را از پکیج استخراج و در سایت خود نصب نمایید. این ترجمه توسط کاربران ارسال شده و کیفیت آن توسط مسترکد مارکت مورد بررسی قرار نگرفته است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!