همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول SOCIAL LOGIN ورود با شبکه اجتماعی برای پرستاشاپ

افزونه Social Login برای پرستاشاپ به شما اجازه میدهد که با بیش از 32 درگاه و شبکه های اجتماعی مانند اکانت های آمازون، پی پال، فیس بوک، گوگل، توییتر و غیره وارد حساب کاربری خود در پرستاشاپ شوید و یا ثبت نام کنید. ماژول ورود به سیستم با استفاده از اکانت های شبکه های اجتماعی یک سیستم all-in-one برای پرستاشاپ است که استفاده از آن ساده، بسیار پایدار است.

اگر به دنبال راه حلی ساده اما جامع هستید تا به مشتریان خود اجازه دهید با حساب های شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، گوگل، توییتر، اینستاگرام و غیره وارد وب سایت شما شوند یا حساب های جدیدی را در وب سایت خود ثبت کنند افزونه SOCIAL LOGIN انتخابی عالی برای شماست! این ابزار یک ماژول ورود اجتماعی پیشرفته Prestashop است که نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. با 1 کلیک ماوس می توان آن را با موفقیت در وب سایت پرستاشاپی شما نصب و پیکربندی کرد. استفاده از آن نه تنها ساده است، بلکه یک ماژول ورود به سیستم اجتماعی پرستاشاپ یکپارچه است که از همه شبکه های اجتماعی رایج پشتیبانی می کند.

ارائه روش لاگین به وب سایت با استفاده از حساب شبکه اجتماعی برای مشتریان شما یک ویژگی عالی است که روند پرداخت مشتریان را در وب سایت شما تسهیل می کند و آنها را تشویق می کند تا سبد خرید خود را تکمیل کنند. همچنین به مشتریان شما هنگام خرید از وب سایت شما تجربه بهتری می دهد و تعداد سبدهای خرید رها شده وب سایت شما را کاهش خواهد داد.

این افزونه به شما این امکان را می دهد که تمام اطلاعات مرتبط در مورد مشتری خود را بر اساس حساب شبکه اجتماعی آنها مانند URL نمایه شبکه اجتماعی، ایمیل، نام، جنسیت و غیره جمع آوری کنید. این امر به شما کمک می کند تا به راحتی هر کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی را نیز در صورت نیاز انجام دهید.

دانلود ماژول SOCIAL LOGIN ورود با شبکه اجتماعی برای پرستاشاپ
سوشال لاگین افزونه لاگین با اکانت شبکه های اجتماعی برای فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.4/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!