همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Live Chat گفتگوی زنده، فرم تماس و پشتیبانی پرستاشاپ

ماژول چت زنده، فرم تماس، و سیستم ارسال درخواست پشتیبانی برای پرستاشاپ با قابلیت مدیریت کامل توسط شما، هم اکنون در اختیار شماست. کانال کامل پشتیبانی مشتری 3 در 1 برای ارتباط آسان با مشتریان آنلاین و افزایش فروش.

آیا برای برقراری ارتباط با مشتریان آنلاین خود و ارائه خدمات سیستم چت زنده و سیستم پشتیبانی هر ماه هزینه های گزافی پرداخت میکنید؟ چرا این کار را انجام دهید وقتی می توانید چت زنده و سیستم تیکتینگ را مستقیماً در وب سایت پرستاشاپی خود بدون هیچ گونه خدمات شخص ثالث، بدون هزینه ماهانه، به صورت ایمن، پایدار و با 1 کلیک اجرا کنید!

ویژگی چت زنده به شما این امکان را می دهد که با کلیه بازدیدکننده آنلاین در وب سایت خود به طور همزمان چت کنید. بسیاری از ویژگی های عالی در چت زنده مانند چند پنجره چت، پاسخ خودکار، پیام های از پیش ساخته شده، ضد اسپم و غیره در این سیستم گنجانده شده است که یک سیستم چت آنلاین کامل برای پرستاشاپ ایجاد می کند.

فرم تماس و ویژگی سیستم پشتیبانی (میز کمک) به شما امکان می دهد فرم های تماس نامحدودی را ایجاد کنید که خدمات پشتیبانی مشتری شما را متمرکز می کند. به این صورت مشتری درخواست های پشتیبانی خود را از طریق تیکت ارسال می کند، شما به راحتی می توانید تمام تیکت های مشتری را از ناحیه مدیریت خود تحت کنترل داشته باشید و مواردی همچون تخصیص تیکت به بخش ها/کارکنان، علامت گذاری تیکت به عنوان حل شده، پاسخ به تیکت مشتری و غیره را به آسانی انجام دهید.

دانلود ماژول Live Chat گفتگوی زنده، فرم تماس و پشتیبانی پرستاشاپ
افزونه سیستم چت و گفتگوی برخط، فرم تماس و سیستم تیکتینگ پشتیبانی برای فروشگاه ساز پرستاشاپ Live Chat, Contact form and Ticketing System

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!