همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول محافظت از سایت Content Protection برای پرستاشاپ

ماژول Content Protection امنیت کاملی را برای فروشگاه پرستاشاپی شما فراهم می کند تا دزدان و سارقان محتوا نتوانند محتوای سایت شما را کپی کنند و داده ها یا تصاویر سایت شما را بدزدند.

با بهره گیری از این افزونه از محتوای خود (متن و تصاویر) محافظت کنید و از کپی کردن محتوای توسط فروشگاه های دیگر جلوگیری کنید.

با استفاده از ماژول حفاظت از محتوا، می توانید میانبرهای صفحه کلید (مانند CTRL+C، CTRL+A، CTRL+X، CTRL+V، CTRL+P، CTRL +U، CTRL+SHIFT+I، CTRL+SHIFT+K و F12 و غیره را در سایت خود مسدود کنید)، انتخاب متن را غیرفعال کنید، استفاده از کلیک راست را بر روی وب سایت خود مسدود کنید، تهیه اسکرین شات ها را غیرفعال کنید، از hotlinking و استفاده از ریسورس و منابع سایت خود در سایت های دیگر جلوگیری کنید، منوی متنی را با لمس طولانی روی دستگاه های لمسی نمایش داده میشود، غیرفعال کنید و حتی از کشیدن و رها کردن نیز جلوگیری کنید.

دانلود ماژول محافظت از سایت Content Protection برای پرستاشاپ
کانتنت پروتکشن افزونه امنیت و حفاظت از محتوای سایت برای فروشگاه ساز پرستاشاپ Secure your shop Module

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!