همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Smart اسمارت قالب داشبورد مدیریت مدرسه و آموزشگاه انگولار

Smart یک قالب داشبورد مدیریتی مدرن با طراحی متریال، ساخته شده با Angular و Angular-CLI برای انواع دانشگاه، مدرسه و کالج‌ها است. اسمارت با اجزای طراحی متریال جذاب برای استایل‌ها و طراحی غنی همراه است.

ویژگی‌های پیشرفته اسمارت شامل طرح های احراز هویت بر اساس نقش ادمین، معلم و دانش‌آموز به صورت پیش‌فرض در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید براساس نیازهای خود طرح و بخش های بیشتری ایجاد کنید.

اسمارت پشتیبانی کامل از AOT و بارگذاری تاخیری را برای تقویت پروژه‌تان فراهم می‌کند. این قالب با صفحات طراحی آماده برای معلمان، دانش‌آموزان، دروس، کادر اجرایی، کتابخانه، دپارتمان‌ها، تعطیلی‌ها، شهریه، برنامه مرخصی و غیره همراه است.

Smart از SASS برای ویرایش سبک‌ها به شیوه ای راحت‌تر استفاده می‌کند. تمامی استایل‌ها به طور کامل با SASS توسعه داده شده‌اند و به صورت آسان قابل درک هستند. این قالب دارای اجزای آماده برای استفاده مجدد است که به شما کمک می‌کند تا به سرعت پروژه خود را توسعه دهید و آن را به راحتی سفارشی‌سازی کنید.

دانلود قالب Smart اسمارت قالب داشبورد مدیریت مدرسه و آموزشگاه انگولار
اسمارت قالب پنل مدیریت سایت آموزشی
Angular 17+ Admin Dashboard Template for University, School & Colleges

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!