همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب JA Athena قالب مدرسه و آموزشگاه جوملا

قالب JA Athena یک تمپلیت جوملا با مضمون آموزشی، مناسب سایت های مدارس، وب‌سایت‌های دانشگاه، مراکز آموزشی و امور مرتبط با تدریس و معلم خصوصی دارای تمام طرح‌بندی‌ها و طراحی‌های محتوایی برای صفحات مهم از جمله صفحه اصلی، دانشگاهیان، پذیرش، فارغ‌التحصیلان و موارد دیگر است. همچنین از تمام صفحات پیش‌فرض جوملا شامل وبلاگ دسته‌بندی، تماس، ورود به سیستم و غیره پشتیبانی میکند تا زمان زیادی را در ساخت یک وب‌سایت آموزشی کامل صرفه‌جویی کند.

این قالب با فریم ورک T4 ساخته شده است، به راحتی می توان آن را با استفاده از یک کنترل پنل مدیریت قدرتمند سفارشی کرد. امکانات این پنل شامل مواردی همچون سازنده طرح، تنظیمات رنگ تم، تنظیمات تایپوگرافی، سازنده مگامنو و بسیاری موارد دیگر میباشد.

این قالب آموزشی جوملا به طور کامل با جوملا 4 و جوملا 3 با بسته های شروع سریع سازگار است. این قالب از طرح زبان های RTL / راست به چپ به صورت پیشفرض در هسته پشتیبانی می کند.

دانلود قالب JA Athena قالب مدرسه و آموزشگاه جوملا
جی ای آتنا محصول جوملارت مناسب سایت مراکز آموزشی بر پایه سیستم مدیریت محتوای جوملا Joomla Template for School and University

امتیاز: 4.3/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!