همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML فروشگاه لوازم یدکی خودرو Partsix

قالب HTML فروشگاه قطعات خودرو و لوازم جانبی Partsix یک قالب تمیز و مدرن است که برای افراد و شرکت هایی که قطعات خودرو، لوازم یدکی و همچنین قطعات دوچرخه و ابزار و یراق را به صورت آنلاین می فروشند، ایجاد شده است. از این قالب میتوان برای انواع مشاغل از جمله تعمیرات خودرو، فروشگاه و نمایشگاه ماشین، لوازم جانبی خودرو، لاستیک فروشی، لوازم بدنه و مکانیکی انتخابی مناسب است.

پارت سیکس با کد نویسی تمیز و امکان سفارشی سازی آسان، انتخابی مناسب برای توسعه دهندگانی است که می خواهند پروژه های خود را با استفاده از ویژگی های برجسته و طراحی چشمگیر ایجاد کنند. این قالب شامل طرح های جذاب صفحه اصلی با ظاهر زیبا و همچنین سایر صفحات داخلی ضروری برای راه اندازی سایت خدمات یا کسب و کار شما برای جلب توجه مشتریان بالقوه است. پارتسیکس از Block Element Modifier (BEM) پشتیبانی میکند و با استفاده از این قالب اچ تی ام ال می توانید به سرعت وب سایت خود را بدون هیچ مشکلی سفارشی کنید.

دانلود قالب HTML فروشگاه لوازم یدکی خودرو Partsix
پارتسیکس قالب اچ تی ام ال فروش لوازم جانبی ماشین و خودرو Auto Parts & Car Accessories Shop HTML Template

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!