همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML فروشگاه جواهرات Becute

قالب Becute یک الگوی HTML تجارت الکترونیک مدرن و جذاب برای فروش جواهرات، لوازم آرایشی و محصولات زیبایی است. اگر می خواهید یک وب سایت برای فروشگاه لوازم آرایشی، جواهرات، ساعت، لوازم جانبی زیبایی یا لوازم آرایشی بسازید، این قالب بهترین نقطه برای شروع است. این قالب با خطوط تمیز و تایپوگرافی زیبا، بستری آسان برای ارائه محصولات، توانایی ها و تخصص را در اختیار شما قرار می دهد.

بی کیوت یک قالب اچ تی ام ال تمیز، مدرن و ریسپانسو است که برای هر کسی در زمینه فعالیت های فوق مشغول به ارائه خدمات است، انتخابی ایده آل است. تنها چیزی که باقی می ماند این است که شما یک وب سایت فوق العاده ایجاد کنید! این محصول با کد تمیز و سازمان یافته برای توسعه دهندگانی است که می خواهند پروژه های خود را با استفاده از ویژگی های برجسته و طراحی چشمگیر ایجاد کنند.

دمو های متنوع صفحه اصلی و در مجموع ده ها صفحه HTML در این محصول وجود دارد. این تمپلیت دارای حداکثر قابلیت های تجارت الکترونیک و امکان ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک چند منظوره است. با استفاده از قالب این قالب میتوانید می توانید وب سایت خود را به سرعت سفارشی کرده و همه چیز را به دلخواه خود راه اندازی نمایید.

دانلود قالب HTML فروشگاه جواهرات Becute
بی کیوت قالب اچ تی ام ال فروشگاه اکسسوری، زیور آلات، ساعت و جواهرات Jewelry, Cosmetics and Beauty eCommerce HTML Template

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!