همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab

قالب Bioxlab یک تمپلیت علمی و تحقیقاتی بوت استرپ HTML5 تمیز و مدرن است. بایوکس لب به گونه ای ساخته شده که تا حد امکان با انواع نیازهای علمی و آزمایشگاهی سازگار باشد تا بتوانید برای هر یک از نیازهای خود از آن استفاده کنید. این قالب برای هر نوع وبسایت آزمایشگاه، تحقیقات، تحقیقات زیستی، تحقیقات دارویی، تحقیقات پزشکی، آزمایشگاه آسیب شناسی، آزمایشگاه تحقیقات علوم داده، مرکز تحقیقات فیزیکی و نوآوری یا توسعه محصولات پزشکی مناسب است.

این قالب اچ تی ام ال شامل چند نسخه نمایشی مختلف صفحه اصلی با بیش از 22 صفحه HTML و بلوک های با دقت طراحی شده است که ویرایش و سفارشی سازی آنها برای مطابقت با نیازهای یکتای شما آسان است. این قالب راه حلی عالی برای ایجاد وب سایت های منحصر به فرد در زمینه علوم و تحقیقات است.

این تمپلیت بسیار قابل تنظیم بوده و در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار جذاب به نظر می رسد. بهترین روش‌های توسعه وب در این محصول گنجانده‌ شده و می‌توانید طرح‌بندی‌های وب‌سایتی عالی بر اساس بوت استرپ یا شبکه 1200px ایجاد نمایید.

دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab
بیوکسلب قالب اچ تی ام ال امور علمی و تحقیقاتی به همراه استایل های راست به چپ Laboratory & Science Research HTML5 Template + RTL

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!