همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب GlowME گلومی قالب جراحی پلاستیک وردپرس

GlowME یک قالب خلاقانه و مقیاس پذیر است که با عشق برای ارائه دهندگان خدمات زیبایی، پوست، جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی و ایجاد شده است.

ویژگی‌های کلیدی گلومی، صفحه ساز های قابل مشاهده در فرانت اند هستند، بنابراین شما می‌توانید از المنتور به عنوان سازنده صفحه و از سفارشی ساز بومی وردپرس به عنوان پنل مدیریت گزینه‌های قالب استفاده کنید، هر دوی آن‌ها بی‌عیب و نقص هستند و به شیوه‌ای شگفت‌انگیز عمل می‌کنند.

طراحی منحصربه‌فرد و گزینه‌های قدرتمند صدها عنصر خلاق را برای انتخاب ارائه می‌دهد. هدف طراحی چیزی بود که تمام ویژگی‌های ممکن را که برای ایجاد وبسایت شگفت‌انگیز خود نیاز دارید بدون نیاز به اضافه کردن سفارشی‌سازی اضافی، ارائه دهد؛

این قالب یک پلتفرم بسیار کاربرپسند و مناسب برای کلیه خدمات وابسته به زیبایی، جراحی زیبایی، عرضه لوازم آرایشی، عطر و ادکلن و بسیاری از موارد دیگر است.

دانلود قالب GlowME گلومی قالب جراحی پلاستیک وردپرس
گلومی قالب جراحی زیبایی و کلینیک جراحی پلاستیک برای وردپرس Cosmetic & Plastic Surgery WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!