همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

قالب Digalu دیگالو قالب HTML مارکتینگ

قالب Digalu یک تمپلیت آژانس بازاریابی مدرن ریسپانسیو، با بارگیری سریع و قابلیت تنظیم آسان است که برای آژانس های خدمات سئو، بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و وب سایت های شرکتی مناسب است.

دیگالو دارای ویژگی‌های ضروری برای تضمین حضور آنلاین موثر شما مانند صفحات خدمات و جزئیات، درباره ما، پروژه‌ها و وبلاگ است. این قالب می‌تواند یک انتخاب عالی برای حضور آنلاین شما باشد.

اگر به دنبال انتشار اطلاعات وب سایت شرکت خود هستید این الگو بهترین انتخاب است چرا که بسیار قابل تنظیم بوده و در تبلت ها و دیوایس های تلفن همراه عالی به نظر می رسد. کد های آن با کامنت گذاری خوب همراه بوده و ساختار فایل آن استاندارد است.

با Digalu می توانید به راحتی وب سایتی بسازید که حرفه ای، شیک و چشم نواز باشد. این قالب را امروز دریافت کنید و وب سایت آژانس بازاریابی خود را به سطح بعدی ببرید!

قالب Digalu دیگالو قالب HTML مارکتینگ
دیگالو قالب اچ تی ام ال بازاریابی و سایت شرکتی Digital Marketing Agency HTML Template

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!