همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Aseet اسیت مارکت محصولات دیجیتال وردپرس

قالب وردپرس Aseet یک قالب حرفه‌ای برای راه اندازی انواع بازار دیجیتال است. این قالب طراحی شده است تا امکان خرید و فروش محصولات دیجیتال را برای کاربران فراهم کند. با استفاده از این قالب، می‌توانید یک فروشگاه محصولات مجازی قدرتمند برای فروشندگان و خریداران ایجاد کنید.

قالب اسیت دارای طراحی زیبا و حرفه‌ای است که باعث جذب کاربران و افزایش نرخ تبدیل می‌شود. این قالب همچنین از امکاناتی مثل سیستم مدیریت کاربران، سیستم نظردهی و امتیاز، جستجوی پیشرفته و دسته‌بندی محصولات نیز پشتیبانی می‌کند.

این قالب دارای ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از ووکامرس، سازگاری با افزونه‌های متنوع، قالب‌ساز قدرتمند، سبد خرید، امکان پرداخت آنلاین، مدیریت سفارشات و صفحه‌های محصولات و به طور کلی همه جنبه های فروشگاهی را با استفاده از EDD و ووکامرس برای شما فراهم میکند.

این دارای قابلیت‌های فراوانی است که به شما امکان می‌دهد یک بازار دیجیتال پویا و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. این محصول سیستم مدیریت کاربران قدرتمندی برخوردار است که این امکان را فراهم میکند تا کاربران را به عنوان فروشنده یا خریدار ثبت نام کنند و شما کنترل کاملی بر روی حساب کاربری آن‌ها داشته باشید. همچنین، با امکان سیستم نظرات و امتیازدهی، مشتریان می‌توانند نظرات خود را درباره محصولات ارسال کنند و امتیاز مورد نظر را به آن‌ها اختصاص دهند.

دانلود قالب Aseet اسیت مارکت محصولات دیجیتال وردپرس
اسیت قالب فروش محصولات مجازی سازگار با ایزی دیجیتال دانلودز Digital Marketplace WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!