همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب پروژه متاورس Nata برای وردپرس + RTL

قالب Nata یک تم وردپرس تمیز و مدرن است که به طور هدفمند برای وب سایت های Metaverse Project Launchpad طراحی و ساخته شده است! این قالب بهره گیری از امکانات ریداکس، افزونه Advanced Custom Fields Pro، صفحه ساز المنتور و فریم ورک بوت استرپ ایجاد شده است. این تم وردپرس برای انواع سایت های web3، NFT، crypto، ICO، IGO، IDO، DeFi و سایر وب سایت های راه اندازی پروژه های مرتبط با بلاک چین انتخابی مناسب است.

این تم دارای ویژگی‌های RTL یا نمایش زبان های راست به چپ است و به همین دلیل، استفاده از آن در وب‌سایت‌های مبتنی بر زبان عربی و یا فارسی اکنون سریع‌تر و آسان‌تر است!

این قالب دارای امکان ایجاد فرم های تماس با استفاده از افزونه فرم تماس 7، اشتراک AJAX MailChimp، سورس کد استاندارد بوده و به راحتی نیز قابل تنظیم است. این ویژگی ها به استفاده و سفارشی سازی تم بر اساس نیازهای نهایی شما کمک می کند و آن را تبدیل به انتخابی عالی برای پیاده سازی سایت پروژه بعدی شما مینماید.

دانلود قالب پروژه متاورس Nata برای وردپرس + RTL
ناتا قالب کریپتوکارنسی، متاورس و رمز ارز وردپرس Metaverse Project Launchpad WordPress Theme

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!