همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب وبلاگی Truth تروث برای وردپرس

قالب Truth یک تم وردپرس با قابلیت FSE (ویرایش کامل سایت) است که برای بلاگ ها با طراحی تمیز و تازه طراحی شده. این قالب شیک و مد روز ریسپانسیو است و یک راه حل عالی برای هر نوع وب سایت وبلاگی، مجله ای یا شخصی است. تروث دارای دارای طراحی تمیز و گزینه های چیدمان برجسته است.

این پوسته وردپرس برای هر وبسایت شرکتی، آژانس های خلاق، خدمات بازاریابی و تبلیغات، مشاور کسب و کار، شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل و طراحی UX/UI مناسب است. همچنین برای کسانی که با برندسازی، سبک و هویت، توسعه و برنامه نویسی، کدنویسی و فناوری، تولید ویدئو، عکاسی، خدمات انتشاراتی، چاپ، توسعه اپلیکیشن، تجارت دیجیتال، مدیریت پروژه و موارد مشابه سر و کار دارند، عالی است.

Truth با کمک گزینه Full Site Editing (FSE) وردپرس ایجاد می شود که امکان ویرایش تمام قسمت های وب سایت شما را فراهم می کند. این قالب همچنین برای کار با پلاگین های محبوب مانند WooCommerce، MailChimp و همچنین elegro Crypto Payment، و Kadence Blocks Gutenberg Blocks برای ویژگی های صفحه ساز بهینه شده است.

دانلود قالب وبلاگی Truth تروث برای وردپرس
تروث قالب خبری و مجله ای وردپرس با پشتیبانی از ویرایش کامل سایت Full Site Editing (FSE) Blog WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!