همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مجله و اخبار Wesper برای وردپرس

قالب وردپرس مجله ای و وبلاگی Wesper دارای گزینه های متنوع و جذاب زیادی است که مطمئناً خواسته های شما را برآورده می کند. استفاده از این قالب بسیار دلنشین و خیلی ساده است. این تمی است که از قابلیت پیاده سازی چندین طرح جداگانه با هزاران ویژگی خارق العاده تشکیل شده است. بسیار بعید است که بتوانید چنین ویژگی هایی را در تم های رایج به دست آورید.

این قالب وب سایت وردپرس برای وبلاگ نویسی چندین تنوع لیست را در اختیار شما قرار می دهد. ابزارک لیست هوشمند و انعطاف پذیر یکی از مواردی است که در ویرایش پست ها وجود دارد. زمان کمی طول می کشد تا ساختار ستون ها را تغییر دهید و سبک های سایت را مطابق با خواسته های خود تغییر دهید.

در این پوسته وردپرس هیچ محدودیتی برای ایجاد محتوا با کشیدن و رها کردن جعبه ها وجود ندارد. سفارشی سازی پست یکی از نکات کلیدی برای وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران است. همچنین در قالب وسپر میتوانید مطمئن باشید که فید شما به اندازه کافی جذاب و روشن به نظر می رسد تا توجه همگان را جلب کند.

دانلود قالب مجله و اخبار Wesper برای وردپرس
وسپر قالب سایت خبری و مجله ای وردپرس WordPress Theme for Blogs & Magazines

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!