همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاه مواد غذایی Agrofood راستچین برای ووکامرس

قالب Agrofood یک پوسته وردپرس سازگار با ووکامرس است که برای راه اندازی انواع فروشگاه های آنلاین طراحی شده است. اگرو فود شامل بسیاری از طرح‌بندی‌های متنوع برای صفحه اصلی و صفحه محصول است تا بهترین انتخاب را در سفارشی‌سازی به شما ارائه دهد. این پوسته وردپرس برای وب سایت های تجارت الکترونیک مانند عرضه مواد غذایی ارگانیک، انواع مواد غذایی، خواربار فروشی، فروشگاه مد، فروشگاه لوازم جانبی و الکترونیک، فروش کفش و البسه، فروشگاه ساعت و عینک، انواع سوپر مارکت ها، مبلمان … یا هر چیز دیگری که مد نظر شماست انتخابی مناسب است.

آگروفود یک قالب حرفه ای وردپرس است که دارای ویژگی ها و تنظیمات متعددیست که از بین آنها میتوان به چیدمان و طرح بندی ریسپانسیو و پاسخگو، وجود مگا منو، صفحه ساز Elementor، روولوشن اسلایدر، پشتیبانی از حالت راست به چپ، امکان نمایش سریع محصولات، پشتیبانی از جستجوی Ajax، سبد خرید و افزودن به سبد به صورت ایجکسی، بارگیری خرید بیشتر/پیمایش بی نهایت و موارد دیگر اشاره کرد.

دانلود قالب فروشگاه مواد غذایی Agrofood برای ووکامرس + RTL
اگرو فود قالب فروشگاه محصولات کشاورزی و سوپر مارکت برای وردپرس راستچین Elementor WooCommerce WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!