همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

قالب سوپرمارکت Namm برای وردپرس

قالب وردپرس Namm یک قالب مخصوص صنعت غذا و کشاورزی است که طراحی شده است تا به فروشندگان محصولات ارگانیک و غذاهای سالم کمک کند تا یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب برای نمایش محصولات خود ایجاد کنند.

این قالب دارای طراحی مدرن و شیکی است و با استفاده از افزونه WooCommerce، شما می‌توانید محصولات خود را به راحتی در آن به فروش برسانید و فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید.

علاوه بر این، قالب Namm دارای ویژگی‌های بسیاری است که به شما کمک می‌کند تا امکانات و کاربردپذیری وبسایت خود را بهبود بخشید. برخی از این ویژگی‌ها شامل طراحی واکنش‌گرا برای نمایش بهینه روی تمام دستگاه‌ها، سازگاری با افزونه‌های مختلف، سازگاری با افزونه‌های SEO برای بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو، امکان سفارشی‌سازی بسیار قوی و قابلیت ایجاد گالری‌های زیبا و جذاب است.

با استفاده از این محصول، می‌توانید یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب برای سوپرمارکت خود ایجاد کرده و محصولات خود را به دست مشتریان خود برسانید.

قالب سوپرمارکت Namm برای وردپرس
نام / نم قالب فروشگاه محصولات غذایی ووکامرس Grocery Shop WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!