همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Yoda یودا تمپلیت داشبورد مدیریت

قالب داشبورد مدیریت Yoda یک قالب داشبورد مدیریت کاربر پسند است که برای توسعه دهندگان بر اساس چارچوب کامپوننت “Ant Design” ساخته شده است.

اگر توسعه‌دهنده‌ای هستید که همه ویژگی‌های مفید را در کنار هم جستجو می‌کنید، باید بگوییم آنچه را که به دنبالش بودید پیدا کردید. این داشبورد مدیریت شما را در یک مسیر روشن به زیبایی همراهی می کند. همراه با ویژگی های غنی، قالبی در اختیار شما قرار گرفته که می توانید آن را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

هدف طراح، نه تنها ایجاد یک قالب سریع و کاربر پسند بلکه ارتقای استانداردها با ایجاد یک قالب مدیریت مقیاس پذیر بود. با قابلیت شخصی سازی آن به شما انعطاف پذیری می دهد و می توانید مطمئن باشید که با حداقل فعالیت، قادر خواهید بود وب اپلیکیشن مورد نظر خود را ایجاد کنید.

قبل از اینکه این قالب به شما ارائه شود، طراح به درخواست افرادی که آن را به آنها ارائه خواهید داد نیز فکر کرده است. آنها با الهام گرفتن از همه اینها، قالب های صفحه ای خیره کننده، با کیفیت و با کارایی بالا را ایجاد کردند. برنامه های طراحی شده بر پایه این قالب کاملاً ریسپانسیو خواهند بود، بنابراین همه چیز روی رایانه های رومیزی، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند.

طراح به تنوع و تطبیق پذیری این قالب اهمیت داده و قالب های کاربردی ایجاد کرده است که می توانید در هر زمینه ای از آنها استفاده کنید و در هنگام ایجاد هر یک از معیارهای ضروری و مورد نیاز استفاده کنید.

دانلود Yoda یودا تمپلیت داشبورد مدیریت
یودا قالب بوت استرپ، ویو، ری اکت پنل مدیریتی Bootstrap 5 HTML, Vue, React Admin Dashboard Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!