همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Use-your-Drive اتصال وردپرس به گوگل درایو

افزونه Use-your-Drive یکی از افزونه های بسیار محبوب جهت اتصال وردپرس به گوگل درایو است. UseyourDrive با طراحی کاملا کاربر پسندانه و user friendly خود به ساده ترین شکل امکان متصل کردن سایت وردپرسی شما به google drive را برای شما فراهم خواهد نمود. سفارشی سازی این افزونه به آسانی صورت گرفته و پس از یکپارچه سازی، امکان نمایش کلیه ی فایل های گوگل درایو در آن بی نیاز از هر نوع کدنویسی میسر خواهد بود.

افزونه ی یوز یور درایو امکاناتی از قبیل گالری رسانه، مرورگر فایل، پخش کننده صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این افزونه میتوانید به آسانی از فایل های گوگل درایو خود در نوشته ها و برگه های سایتتان بهره بگیرید، اسناد خود را لیست کنید، تصاویر خود را به اشتراک بگذارید، موسیقی پخش کنید، ویدئوهای خود را استریم کنید، فایل های خود را به فضای ابری ارسال کنید، فولدر هایی را برای کاربران خاص تعریف کنید، اسناد را به صورت درون خط مشاهده کرده و آنها را مدیریت کنید و همچنین از سیستم ایجاد شورت کد بهره بگیرید.

طراحی این افزونه به صورت کاملا واکنش گرا صورت گرفته و به همین جهت امکان استفاده از خود افزونه و امکانات آن بر روی دیوایس های مختلف به خوبی میسر شده است. افزونه از لحاظ اجرایی نیز بهینه سازی شده و با سرعت مناسبی بارگیری میشود و سیستم کش داخلی افزونه امکان اجرای پر سرعت آن را به بهترین شکل فراهم می کند.

farsi badge

ترجمه فارسی افزونه اتصال وردپرس به گوگل درایو

برخی امکانات افزونه Use-your-Drive :

  • امکان اتصال اکانت گوگل درایو به سایت
  • امکان استفاده از شورت کد ها در نوشته ها و برگه ها
  • مجز به سیستم ساخت شورت کد
  • امکان انتخاب فولدر دلخواه گوگل درایو جهت استفاده در افزونه
  • استفاده ی آسان
  • طراحی واکنش گرا
  • قابلیت سفارشی سازی بدون نیاز به کدنویسی
  • و بسیاری امکانات دیگر …
امتیاز: 4.7/5 از 52 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی، فایل wpcloudplugins-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه استخراج و در مسیر wp-content/plugins/use-your-drive/languages بارگذاری نمایید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!