همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Trueman ترومن قالب نمونه کار شخصی وردپرس

قالب وردپرس نمونه کار شخصی Trueman برای توسعه دهندگان، طراحان، برنامه نویسان، فریلنسرها، هنرمندان، برنامه نویسان، عکاسان یا هر حرفه دیجیتالی دیگری، انتخابی مناسب است. طراحی این تم مدرن و خلاقانه میباشد که به شما در ایجاد حضوری موثر در وب کمک می کند. این محصول شامل نسخه های تاریک و روشن، حالت تغییر رابط کاربری زنده، امکان استفاده به صورت یک صفحه و چند صفحه، انیمیشن های صفحه انتقال، نمایش نمونه کارها و وبلاگ قدرتمند، سازگاری با صفحه ساز Elementor بدون نیاز به مهارت های کدنویسی مجهز میباشد و با استفاده از آن ایجاد رزومه آنلاین و وب سایت CV دیگر دشوار نخواهد بود.

برخی امکانات قالب ترومن عبارتند از سازگاری با المنتور، طرح های تیره و روشن با امکان انتخابپ، امکان استفاده به صورت تک صفحه و چند صفحه، انتقال های جذاب و نرم برای صفحات بدون ریفرش کردن، افکت های انیمیشن جذاب، گالری لایت باکس، امکان نمایش نمونه کار و روزمه به همراه خط زمانی، دارای چرخ و فلک توصیه نامه کاربران، جداول قیمت گذاری، طراحی کاملا ریسپانسیو و قابلیت سفارشی سازی کامل.

دانلود Trueman ترومن قالب نمونه کار شخصی وردپرس
ترومن قالب پورتفولیو و رزومه وردپرس Personal Portfolio WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!