همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Terio تریو قالب React شرکتی

قالب ری اکت نکست جی اس Terio یک الگوی کاربردی برای وب‌سایت آژانس‌های خلاق و دیجیتال، بازاریابی سئو، شرکت‌های فناوری اطلاعات، آژانس استودیو وب، نمایش نمونه کارها، آژانس خلاق، کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و غیره انتخابی مناسب‌ است.

این قالب دارای طرح های متنوع صفحه اصلی، صفحات شبکه وبلاگ و پست وبلاگ، انیمیشن های مدرن، امکان نمایش نمونه کارها با طرح بندی جذاب و قدرتمند با فیلترها و صفحات تکی، گالری لایت باکس، فرم و Call to Action، و بسیاری دیگر از بخش های مورد نیاز برای سایت های تجاری و آژانس های دیجیتال مرتبط با آن است.

تریو یک قالب با طراحی جذاب و تمیز، مدرن و زیبا مبتنی بر شبکه است. این قالب به طور کامل برای هر دستگاهی ریسپانسیو است، و دارای طراحی مینیمال و تمیز با کیفیت کد بالاست و با استفاده از آخرین فن آوری های وب مدرن و به ویژه برای آژانس های خلاق و تجارت شرکت فناوری اطلاعات طراحی شده است.

دانلود Terio تریو قالب React شرکتی
تریو قالب ری اکت آژانس دیجیتال و سایت شرکتی Digital Agency React Template

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!