همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود StoreMart اسکریپت PHP فروشگاه ساز

اسکریپت StoreMart یک پلت فرم جامع برای مشاغلی است که به دنبال ساخت و مدیریت وب سایت های تجارت الکترونیک خود هستند. استورمارت دارای یک رابط کاربر پسند و ویژگی های قدرتمند است که آن را به گزینه ای ایده آل برای مشاغل کوچک و متوسط تبدیل می کند که می خواهند سریع و آسان فروش آنلاین و حضور خود را در وب شروع کنند.

برخی امکانات این اسکریپت عبارتند از پنل مدیریتی قدرتمند، تم های متنوع، مدیریت فروشندگان، سیستم ورود مشتریان، سیستم مدیریت مشتری، امکان ارائه پلن های اشتراک، وجود درگاه های پرداخت بین المللی، سیستم مدیریت تراکنش ها، امکان مدیریت مناطق، پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس، دارای سیستم مدیریت پروفایل، امکان مدیریت تنظیمات سئو، امکان تنظیم حالت در دست ساخت و حالت تعمیر، تنظیمات لندینگ پیج و پنل فروشندگان. امکانات SaaS در این اسکریپت ممکن است محدود به دارا بودن لایسنس اکستندد باشند که در حیطه خدمات ارائه شده توسط مسترکد مارکت نیست.

دانلود StoreMart اسکریپت PHP فروشگاه ساز
استورمارت اسکریپت فروش محصولات آنلاین و سایت ساز شرکتی Online Product Selling SaaS Business Website Builder

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!