همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Skote قالب React داشبورد مدیریتی

قالب Skote یک قالب داشبورد مدیریت ممتاز است که با بهره گیری از React & React Vite در Redux، Saga و هوک ها با Firebase/fack-backend و احراز هویت Facebook/Google، پشتیبانی‌های حالت چند زبانه با کدهای مناسب و بهینه برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است. در این قالب از jQuery استفاده نشده و به صورت خالص از ReactJ با CRA به صورت کاملاً مبتنی بر کامپوننت استفاده شده است.

اسکوته یک قالب مدیریت زیبا، تمیز با طراحی مینیمال، دارای طرح‌بندی‌های تیره، روشن با گزینه‌های RTL همراه شده است. شما می توانید هر نوع وب اپلیکیشن مانند یک رابط مبتنی بر Saas، تجارت الکترونیک، CRM، CMS، برنامه های مدیریت پروژه، پنل های مدیریت و غیره بسازید.

این قالب به تیم شما کمک می کند سریعتر حرکت کنید و در هزینه های توسعه و زمان ارزشمند خود صرفه جویی کند. اگر توسعه‌دهنده‌ای هستید که به دنبال داشبورد مدیریت مینیمال هستید که به طور کامل با Bootstrap و React، Redux، Saga و Hooks بدون jQuery بوده و در عین حال پاسخگو باشد، در مکان مناسبی برای شروع پروژه خود با استفاده از قالب داشبورد Skote React Admin هستید.

دانلود Skote قالب React داشبورد مدیریتی
اسکوت – اسکوته قالب ری اکت داشبورد و پنل مدیریت React Admin & Dashboard Template

محصول مرتبط : دانلود قالب انگولار Skote

محصول مرتبط : دانلود قالب اچ تی ام ال Skote

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

پکیج حاوی فایل اسکچ نیست.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!