همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود sh404SEF – کامپوننت سئو، آنالیز و امنیت جوملا

کامپوننت sh404SEF برای جوملا، از آن دسته اکستنشن هایی است که در وبسایتی که از جوملا قدرت گرفته باشد، به آن نیازمند است. کامپوننت sh404SEF کامپوننتی مخصوص سئو، امنیت و آنالیز جوملا بوده و میتواند وظایف سنگین مدیریتی را به طور کامل از دوش شما برداشته و همه چیز را در دست خود بگیرد. sh404SEF به شما کمک میکند که از اینکه وبسایت شما از آخرین استاندارد ها و دستورالعمل های بهینه سازی برای موتور های جستجو (سئو) پیروی میکند، اطمینان حاصل کنید. این افزونه میتواند موارد مختلفی را از چک کردن سایت برای یافتن duplicate content گرفته تا آنالیز و ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی، مدیریت صفحات خطای 404 و … به بهترین شکل برای شما انجام داده و به بهبود رتبه ی سایت شما در نتایج جستجو، کمک شایان توجهی کند.

sh404SEF امکانات گسترده ای را در خود جای داده است. در ادامه سعی میکنیم در رابطه با برخی از این امکانات توضیحاتی به شما ارائه کنیم تا با این افزونه بیشتر آشنا شوید.

آدرس های بهینه شده برای موتور های جستجو

sh404sef میتواند برای اکثر کامپوننت ها به صورت اتوماتیک، آدرس هایی مناسب و کوتاه ایجاد کند. این آدرس ها همگی دارای کلمات کلیدی مناسب خواهند بود. این افزونه میتواند محتوای تکراری (Duplicate Content) را از سایت حذف کند. همچنین امکان سفارشی سازی آدرس های سایت به صورت دستی نیز امکان پذیر است.

سئوی شبکه های اجتماعی

کامپوننت sh404SEF میتواند اطلاعات OpenGraph و تگ های Twitter Card را به طور اتوماتیک در سایت قرار دهد. امکان ویرایش اطلاعات این موارد در هر صفحه به طور جداگانه میسر است. این افزونه همچنین میتواند دکمه های مربوط به فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین و پینترست را در همه یا تنها برخی از صفحات به نمایش در آورد. همچنین امکان دنبال کردن کلیک های انجام شده روی این آیکن ها نیز توسط این افزونه میسر است.

استفاده از گوگل آنالیتیکز به صورت درون ساخت

sh404SEF میتواند تگ گوگل آنالیتیکز را به طور اتوماتیک در سایت قرار دهد. این افزونه با هر دو حالت استاندارد و Universal هماهنگ بوده و به شما اجازه میدهد که گذارشات آماری را از طریق سایت خود مشاهده کنید.

مدیریت ریدایرکت ها با sh404SEF

یکی دیگر از امکانات این کامپوننت، امکان مدیریت ریدایرکت ها در صورت تغییر کردن آدرس یک برگه است. زمانی که شما آدرسی را در URL Manager تغییر میدهید، sh404SEf خودش به طور اتوماتیک ریدایرکت لازم را برای آن آدرس تولید میکند.

مدیریت اطلاعات متا

با استفاده از این کامپوننت شما میتوانید اطلاعات متا را در هر برگه ای در سایت خود مدیریت کنید. اصلا مهم نیست که این برگه ها با چه کامپوننتی ایجاد شده باشند. sh404SEF مرکز کاملی برای مدیریت این اطلاعات در اختیار شما قرار میدهد.

ضد اسپم و امکانات امنیتی

با استفاده از این کامپوننت میتوانید وبسایت جوملایی خود را در برابر برخی از حملات مرسوم شناخته شده محافظت کنید. از حملات Flood تا حد قابل توجهی جلوگیری کرده و اسپم را نیز از سایت خود دور نگه دارید. sh404SEF برای مبارزه با اسپم از HoneyPot استفاده میکند که اگر قبلا ان را مورد استفاده قرار داده باشید، حتما میدانید که میتواند تا حد بسیار خوبی، از دریافت اسپم در سایت جلوگیری کند، بدون اینکه مشکلی برای کاربران عادی ایجاد نماید.

مدیریت صفحات 404 و نگه داشتن کاربران در سایت

sh404SEF به شما اجازه میدهد که صفحه ی 404 سفارشی شده برای سایت خود ایجاد کنید. صفحات 404 ایجاد شده با این افزونه میتوانند به کاربر لینک های مرتبط با صفحه ی مورد نظرش را نشان داده و یا او را به طور اتوماتیک به آدرسی که بیشتری انطباق را با آدرس مورد نظرش داشته هدایت کنند. به این شکل دیگر هیچ کاربری را تنها بخاطر برخورد کردن با صفحه 404 از دست نخواهید داد.

سیستم کوتاه کننده لینک

یکی از امکانات بسیار جالب sh404SEF امکان کوتاه کردن لینک ها به صورت درون ساخت است. با استفاده از این امکان شما میتوانید لینک های کوتاه دلخواه را تحت آدرس دامنه ی خود ایجاد کرده و آنها را در اختیار افراد مورد نظرتان قرار دهید.

farsi badge

این افزونه امکانات متعدد دیگری نیز دارد. در بالا ما سعی کردیم شما را به طور مختصر با برخی از امکانات اصلی آن آشنا کنیم. همچنین پنل مدیریتی این افزونه برای سهولت در کارکرد با ان به زبان فارسی ترجمه شده است. برخی از تصاویر پنل مدیریتی این کامپوننت را میتوانید در زیر مشاهده کرده و با محیط آن بیشتر آشنا شوید. (برای بارگذاری تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید)

shs404SEF را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و با استفاده از آن، وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

امتیاز: 4.5/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول
  • ورژن : 4.24.7.4352
  • آخرین به روز رسانی : 9 مرداد 1402
  • عرضه شده در : weeblr[dot]com
  • ترجمه فارسی : دارد
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی، فایل های ترجمه را از پکیج مربوط به ترجمه استخراج کرده و در مسیر administrator/language/fa-IR قرار دهید

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!