همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود RSFirewall – افزونه امنیتی و فایروال جوملا

همه روزه خطرات امنیتی بسیاری کلیه ی وبسایت ها را مورد تهدید قرار میدهند. حیطه ی این خطرات و حملات آنقدر وسیع است که اگر کمی دیر بجنبید، شاید یک شبه، نتیجه ی کار چندین ماهتان به هدر برود و مجبور شوید زمان و هزینه ی زیادی را صرف بازگردانی سایت به حالت قبلی و رفع آلودگی آن بپردازید. اگر هم کسی سایتتان را هک کرده و کنترل آن را بدست بگیرد که دیگر معلوم نیست چه میشود …

در چنین شرایطی، در نظر گرفتن کلیه ی تمهیدات امنیتی نه تنها بسیار مهم، بلکه امری کاملا ضروری و غیر قابل چشم پوشی است. آنچه اخیرا مشاهده میکنیم این است که افراد بسیاری سایت های خود را صرفا راه اندازی کرده و بدون استفاده از هیچ نوع لایه ی امنیتی، وبسایت را به حال خود رها میکنند. واقعیت این است که یک وبسایت چیزی نیست که بسازید و بعد رهایش کنید و بگویید دیگر آماده است. یک وبسایت نیاز به مراقبت دائمی دارد. از آنجایی که شما به عنوان یک انسان، با محدودیت زمانی و محدودیت امکانات، نمیتوانید تک تک بررسی های لازم را در هر لحظه روی سایت خود انجام دهید، پس باید در وبسایتتان از افزونه های امنیتی بهره بگیرید.

افزونه ی امنیتی RS Firewall برای جوملا یکی از همین افزونه هاست که میتواند خیال شما را از بسیاری جهات کاملا راحت کرده و با به دست گرفتن کنترل بخش های مختلف وبسایت شما و افزودن لایه های امنیتی لازم به سایت، باعث آسودگی خاطر بیشتر شما و امن شدن وبسایت جوملایی شما شود.

افزونه RSFirewall محصول وبسایت نام آشنای RSJoomla است که اگر اهل جوملا باشید، ممکن نیست نامی از آن به گوشتان نخورده باشد. این افزونه را شاید بتوان قوی ترین و حرفه ای ترین فایروال جوملا دانست. تیم سازنده ی این افزونه همیشه سعی بر این دارند که با در نظر گرفتن انواع خطرات امنیتی و حملات جدید، افزونه را به بهترین شکل آپدیت نگه داشته و وبسایت شما را در برابر این خطرات حفظ کنند.

فایروال جوملا افزونه RSFirewall

امنیت با چند کلیک ساده

RSFirewall میتواند از وبسایت شما در برابر انواع حملات RCE حفاظت کند. شما تنها با چند کلیک ساده میتوانید افزونه را برای حفاظت در برابر حملات به SQL و PHP، حملات XSS و LFI تنظیم کنید. آر اس فایروال همچنین قادر است فایل های اپلودی را بررسی کرده و از نظر پسوند های مجاز یا وجود الگوی های خطرناک، آنها را مورد بررسی قرار دهد.

همچنین با امکان اسکن در این افزونه میتوانید دسترسی فایل ها و فولدر های خود را چک کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کنید. همچنین میتوانید مطمئن شوید که فایلهای شما تغییری نداشته اند. جالب است بدانید که یکی از روش های حمله به وبسایت ها و هک کردن آنها، تزریق کد به فایل های هسته ی اسکریپت است. وقتی شما فایل نام آشنایی را میبینید، احتمال اینکه در آن به دنبال کد مخرب بگردید بسیار پایین می آید. با امکان تشخیص فایل های تغییر کرده، به سادگی میتوان از این اتفاق جلوگیری کرد.

جلوگیری از حملات بروت فورس (Brute-force)

بسیاری از افراد خرابکار، برای ورود به ناحیه مدیریت شما، سعی میکنند که رمز ورودتان را حدس بزنند. اگر سیستمی وجود داشته باشد که به آنها اجازه ندهد با استفاهد از ربات ها و به صورت اتوماتیک چنین کاری را انجام دهند، آنها هیچ وقت موفق به حدس زدن یک رمز درست و حسابی نخواهند شد. RSFirewall با افزودن کپچا به فرم ورود ناحیه مدیریت اولین قدم را در جلوگیری از حملات بروت فورس بر میدارد و بعد اگر شخصی چندین ورود ناموفق انجام دهد و قصد حدس زدن رمز شما را داشته باشد، این افزونه میتواند آی پی شخص را بلاک کند.

امکان قفل کردن سایت در وضعیت فعلی

عموما وقتی کار راه اندازی یک سایت به پایان میرسد و شما دیگر میدانید که همه چیز آماده است، ممکن است تا مدت ها کاربر جدید یا امکان جدیدی به آن اضافه نکنید. اگر چنین است، چرا به طور کلی وبسایت را در وضعیت فعلی قفل نکنیم تا اصلا امکان افزودن مدیر جدید یا نصب افزونه تا مدت زمان دلخواه در آن فعال نباشد؟ آر اس فایروال به سادگی میتواند این کار را برای شما انجام دهد و خیالتان را از حفظ وضعیت فعلی سایتتان راحت کند.

چک کردن دیتابیس سایت

یکی از امکانات کوچک ولی جالب افزونه RSFirewall امکان چک کردن دیتابیس جوملا است. اگر افزونه تشخیص دهد که دیتابیس در شرایط مناسبی نیست میتواند آن را تعمیر کرده یا بهینه کند.

مجهز بودن به لاگ حملات

آر اس فایروال میتواند لاگ کاملی از آنچه در سایت شما اتفاق افتاده به شما نمایش دهد. ورودی های این لاگ امکان بلک لیست یا وایت لیست کردن را خواهند داشت و همچنین شا میتوانید تعیین کنید که در صورتی که تعداد مشخصی خطر امنیتی وجود داشته باشد، افزونه شما را از طریق ایمیل از این مسئله آگاه کند.

امن کردن جوملا با افزونه آر اس فایر وال

گذاشتن رمز روی فولدر administrator جوملا

این افزونه میتواند لایه ی امنیتی جدیدی به ناحیه ورود به مدیریت سایت شما اضافه کند. به این ترتیب وقتی آدرس فولدر ادمین جوملا را در مرورگر وارد میکنید، پیش از اینکه بتوانید با یوزرنیم و پسورد خود وارد ناحیه مدیریت جوملا شوید، ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور اولیه ای که روی فولدر مربوطه قرار گرفته را به درستی وارد کنید. در غیر این صورت امکان دسترسی به فرم ورود به ناحیه مدیریت جوملا را نخواهید داشت.

اطلاع رسانی برای آپدیت جوملا

هرگاه نسخه ی جدیدی از یک اسکریپت منتشر میشود، گذارشی هم به همراه آن منتشر میشود که میتواند نشان دهنده ی برخی باگ های نسخه ی قبلی باشد. هکر ها از این مسئله سوء استفاده کرده و هر وبسایتی را که دارای حفره ی امنیتی مربوطه باشد، مورد هدف قرار میدهند. اگر وبسایت شما هم از نسخه های قدیمی جوملا و افزونه های آن استفاده کند، تبدیل به هدفی خوشمزه و آسان برای هکر ها میشود. افزونه RSFirewall با اطلاع رسانی به شما در صورت موجود بودن نسخه ی جدید جوملا یا خود این افزونه، میتواند به شما در به روز نگه داشتن سایتتان کمک کند.

حفاظت فرم ها در برابر اسپم

آر اس فایروال با بهره گیری از دیتابیس XBL و SBL میتواند آی پی های شناخته شده را که قبلا در لیست اسپمر ها قرار گرفته اند شناسایی کرده و به این ترتیب از ارسال ورودی های اسپم در فرم های وبسایت شما جلوگیری کند.

در بالا سعی کردیم به طور مختصر به برخی امکانات این فایروال قدرتمند برای جوملا اشاره کنیم. RSFirewall را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت نمایید.

امتیاز: 4.7/5 از 16 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!