همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود RnB – افزونه رزرواسیون و اجاره ووکامرس

RnB افزونه رزرو و اجاره ووکامرس به شما کمک می کند تا کسب و کار رزرو و بوکینگ خود را ایجاد کنید. نصب و راه اندازی این افزونه آسان است. شما می توانید با بهره گیری از این ابزار محصولاتی مانند اتومبیل، دوچرخه، لباس، ابزار، وسایل و غیره را اجاره دهید. این محصول یکی از پرفروش ترین افزونه های رزرو ووکامرس است که به شما امکان می دهد محصولات اجاره ای نامحدود را به سایت خود اضافه کنید. این محصول همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت خود را به همراه حفظ و مسدود کردن تقویم تنظیم کنید. این محصول بخش “درخواست برای نقل قول” نیز دارد. جایی که کاربر می تواند مذاکره کند و شما می توانید قیمت سفارشی را برای آن شخص تعیین کنید.

آر اند بی ویژگی های بسیاری مانند قیمت گذاری محدوده ساعتی، مدیریت موجودی و تغییرات، منابع قابل پرداخت نامحدود و افراد را به همراه دارد. این افزونه با آخرین نسخه ووکامرس و وردپرس سازگاری کامل دارد. بسیاری از گزینه‌ها/تنظیمات در قسمت پشتیبان ارائه می‌شوند، به‌عنوان مثال: مسدود کردن روزهای و ساعات اجاره، تنظیم حداقل و حداکثر روزهای رزرو، رزرو یک روزه، حداکثر جریمه زمانی، تنظیمات قالب تاریخ، زمان باز و بسته شدن روزانه و بسیاری موارد دیگر. این افزونه بوکینگ از WPML پشتیبانی می کند که به وب سایت شما اجازه می دهد به صورت چندزبانه از امکانات آن بهره مند شوید.

دانلود RnB – افزونه رزرواسیون و اجاره ووکامرس
WooCommerce Booking & Rental Plugin

امتیاز: 4.7/5 از 23 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!