همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Ricky ریکی قالب پت شاپ ووکامرس

قالب Ricky یک قالب وردپرس با طراحی مد روز، سریع و با نرخ تبدیل بالا است. این قالب و نوع طراحی آن برای سئو و بازدیدکنندگان سایت شما عالی است. در این قالب میتوانید از بلوک های آماده استفاده کنید و با صفحات خود را با المنتور، ساده و راحت ویرایش کنید.

از ریکی میتوانید در راه اندازی انواع سایت پت شاپ، مراقبت از حیوانات خانگی، سالن آرایش، فروشگاه حیوانات خانگی یا هر وب سایت تجارت الکترونیک دیگری استفاده کنید. این قالب وردپرس را به راحتی سفارشی کنید و از آن لذت ببرید!

برخی دیگر از امکانات قالب ریکی عبارتند از سازگاری با روولوشن اسلایدر، امکان استفاده از افزونه WPML جهت راه اندازی سایت چندزبانه، سازگار با افزونه YITH WooCommerce Frequently Bought Together، سازگار با افزونه WPC Frequently Bought Together، دارای مگامنو، امکان ترجمه استاندارد، سازگار با زبان های راست به چپ، نمایش سریع محصولات، فهرست محصولات مورد علاقه، جستجوی ایجکسی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و امکان استفاده از پوسته فرزند.

دانلود Ricky ریکی قالب پت شاپ ووکامرس
ریکی قالب فروشگاه لوازم و غذای حیوانات برای وردپرس Pet Shop & Care WooCoomerce Theme

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!