همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود QuickPop Pro افزونه ساخت پاپ آپ برای وردپرس

با استفاده از افزونه QuickPop Pro فالوورهای خود را با پنجره‌های اشتراک ایمیلی افزایش دهید، تبلیغات انحصاری ایجاد کنید یا مشتریان را با هدایای رایگان جذب وبسایت خود کنید. یک کتابخانه کامل از پنجره‌های بازشو و مودال های پاپ آپ در این افزونه برای انجام کارهای سنگین آماده است.

کوئیک پاپ آپ به شما امکان می دهد یک کتابخانه کامل از پنجره های بازشو بسازید که هر کدام سبک و رفتار خاص خود را دارند. با کلیک، یا بروز یک رویداد خاص، پنجره‌های پاپ آپ را فعال کنید و شاهد رشد فهرست‌های ایمیل خود باشید. ادغام کامل با سرویس های شخص ثالث مورد علاقه شما مانند Hubspot و Mailchimp از ویژگی های این افزونه است.

آیا می دانستید که 85 درصد از تعامل وب سایت از دستگاه های تلفن همراه انجام میشود؟ چه در تبلت یا موبایل، پاپ‌آپ‌های این افزونه کاملاً واکنش‌گرا با پیکسل کامل نمایش داده می‌شوند. هر پنجره‌ای را که بتوانید تصور کنید، با پاپ آپ ساز فوق‌العاده کاربردی این افزونه ایجاد کنید. تک تک عناصر پنجره، از سبک گرفته تا اندازه و موارد مرتبط، می توانند به طور کامل سفارشی شوند.

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!